Christer1 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hei.. Tenkte jeg skulle lage meg et trekabinett. Har lest mange worklogger og sett mange bilder rundt på forumet her, men har liksom ikke kommet fram til noe helt sikkert. Er usikker på hvordan delene inni skal sitte.. Men tror dere det går bra om jeg lager ''boksen'' først? Så begynner å tenke på inni? Siden jeg veldig usikker på størelsen på delene og hvordan de viil passe Har hobbyplater som jeg kjøpte i går. Med de blir utvendig mål 60x50x25 (HxDxBcm) Tenkte på noe sånt som på bildet. Bare at jeg runder av kantene med fres og pussepapir. Fargen er svart på tegningen, men det står mellom svart,blå og la den være slik den er, bare lakke slik at trefargen kommer bedre fram. Feste til hovedkortet har jeg fra et gammelt kabinett, og vifter har jeg fra noen gamle kabinett og strømforsyninger. 80MM og 92MM. Tenkte jeg kunne bruke de. Det som er mest usikkert er hvordan drevene skal sitte, vil ikke at de skal skille seg så mye ut i fronten. Noen ider? Floppydisken bruker jeg så og si aldri.. Så den finner jeg bare en ledig plass inni kabinettet hvis det ikke er skadelig for noe annet der inne? Håper noen kan svare på det. For det gjør ikke noe at jeg må åpne kabinettet hver gang jeg skal bruke den, siden det nesten er aldri . Men man vet aldri . Håper noen kan komme med noen gode tanker til meg Tror dere dette blir noe bra? Så starter jeg så fort jeg orker.. Edit : Bare sier fra, men jeg suger i sketshup.. Endret 2. mars 2005 av Christer1 Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Floppydisken kan ligge i kabinettet, bare den henger fast sånn at den ikke kortslutter noe Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Floppydisken kan ligge i kabinettet, bare den henger fast sånn at den ikke kortslutter noe Okey takk. Skulle selvsagt feste den . hehe. Tror du det kan gå eller ? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Drevene kan da ikke være så alt for vanskelige å skjule. Du lager bare en ny front som du limer fast i steden for den gamle fronten. Deretter lakker du den i samme farge som resten av fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå