Titanstig Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg skal kjøpe blekkpatron til en kamerat. Han vil ha billig! Er det blekket fra Europris noe tess? Sprsm 2: Han har Epson C42. På en av pakkene hos Europris står det at blekket passer til 440, 460 etc. Er ikke det en eldre serie? Det ser ut til at patronene kan passe, men gjør de det? Ikke min printer, men skal altså ordne for en kamerat. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg kjenner ikke Epson printere, men ifølge originalblekk.no er det IKKE samme patron til C42 og 440/460, så Europris er kanskje ikke stedet å gå. Hos originalblekk.no koster originalblekk sort+farge til C42 ca 400kr pluss 22kr i frakt. Hos blekkpatron.no koster uoriginalt 160 + 30kr i frakt. Jeg bruker originalblekk til min Canon iP4000, så jeg skal ikke uttale meg om kvaliteten på uorignale patroner. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 http://www.bt.no/okonomi/dinokonomi/article346211 Les siste avsnitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå