sven-o Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) # Opprinnelig svar redigert bort av Sven-O# Endret 5. mars 2005 av sven-o Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Steike. Du får ihvertfall ett fett skjermkort og monster-skjerm. Lenke til kommentar
mr.mooo Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 jeg ville ventet til den 31.03.2005 , dell har vel samma tendensen som i forrige måned og lanserer noe nytt da(forrige måned lanserte de dell inspiron 9300 den 16.02.05, samma dagen som den "månedskampansjen" for januar/februar gikk ut) ..... kanskje er det xps2, hvem vet?. Uansett så vil prisene falle i løpet av kort tid, det er jo en lanseringskrig på gang mellom gforce og ati, og amd og intel. Zepto kommer jo også med 2215w modellen i løpet av denne måneden, hvem vet kanskje de kan by på ddr2 ram , gforce ultra serien og mer spennende saker. Asus sine nyeste modeller har vel heller ikke intatt Norge. Og en annen ting, sluker ikke disse Ferrariene batterier? Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) # Opprinnelig svar redigert bort av Sven-O# Endret 5. mars 2005 av sven-o Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg hadde ikke kjøpt meg en laptop, det har jeg med jobben. Det hadde blitt en kraftig PC med kraftig CPU og minst 2GB minne. Lenke til kommentar
Xavier878 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Mulig det altså. Men jeg har lekt "the waiting game" før, og det ender alltid opp med det samme: "Åh venter jeg bare litt til så får jeg noe ENDA fetere/billigere".Utviklingen er ustanselig, og jeg vil ha ny laptop NÅ(egentlig vil jeg ha den i forrige uke) Faktisk så taper jeg mange arbeidstimer ukentlig som følge av at min nåværende laptop er utdatert. Helt enig visst du stadig skal drive å vente på at noe nytt kommer så får du jo aldri bestilt!! Det kommer jo stadig noe nytt som er bedre! Endret 4. mars 2005 av Xavier878 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå