Gå til innhold

17000,- som budsjett... Hva ville DU kjøpt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå for Dell Inspiron 9300 som du nevnte! Den er sikkelig knall.

Sørg for å få med ihvertfall 1024 MB DDR2-RAM, da. Og en 7200rpm harddisk. Tror den er noe med 60 GB stor. Jeg ville også ha godt for det beste grafikkortet - nemlig GeForce 6800 256 MB.

PS! Jeg skal kjøpe meg denne Pcen selv snart. Har gode holdninger til Dell - har en Dimension 8300 - fungerer kjempebra, ikke hatt noen feil.

Lykke til med ditt valg! :thumbup:

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Skulle jeg hatt en DTR ville jeg definitivt gått for en Dell I9300. Til mer normal laptop-bruk mener jeg den blir litt for stor. Ville kanskje helt mot en CL56 eller en IBM Thinkpad av et eller annet slag, mulig en Dell Latitude D600/610 eller D800/810. Acer og Asus har også noen fine maskiner.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke noe vits i å sparke inn XP Pro vel? Nesten 1000 kr dyrere :thumbdown:

Men jeg er glad for at du velger den klareste skjermen (1920x1200). Den kommer du til å bli vanvittig glad i! :love:

Og trenger du virkelig ekstra batteri siden det er en Pc med Centrino teknologi? Hadde det vært en Pentium 4 processor hadde jeg skjønt det med en gang - den tømmer jo batteriet med en gang. Og her kan du jo også spare nesten en tusenlapp :thumbup:

Endret av Panofix
Lenke til kommentar

Jeg har valgt en Cinet SmartBook 1300

http://www.cinet.no/Default.asp?cat=4&id=168

Men den Dell'en så jo heller ikke ille ut.....

Det verste med Cinet'en er av den ikke blir bygget før tidligst i slutten av neste uke.

"Tida fell meg lång..."

Jeg har gått opp til 80 GB 5400-disk, og lagt til Bluetooth.

Jeg har en HP nx9010 nå, og har av og til lyst til å bruke den til skytetrening....

Gleder meg til en "ny tidsalder"......

Endret av Kanstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...