faaeri Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei. Jeg har en stereoforsterker og tilhørende høytalere som jeg er meget fornøyd med, og som var relativt kostbare da jeg kjøpte dem. Nå ønsker jeg muligheten til å få surround når jeg ser på film. Det enkleste er selvfølgelig å kaste ut det gamle utstyret å kjøpe nytt. Men det ønsker jeg ikke å gjøre siden mine krav til lydkvalitet på musikk er langt høyere enn kravene til et surroundanlegg, og da vil det nytt anlegg bli meget kostbart. Må jeg kjøpe et helt separat system, og ha 5 (eller 6 eller 7) nye høytalere i tillegg til de to jeg allerede har, eller finnes det en måte å bruke eksisterende høytalere på eksisterende forsterker, og i tillegg som fronthøytalere i et surroundanlegg uten at det går nevneverdig ut over lydkvaliteten? Erik Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har du linjeutg(front) på surrforsterkeren så kopler du den inn på en inngang på goforsterkeren (helst en som ikke blir påvirket av volumkontrollen, slik som ECs HT inngang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå