dmx Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei sann der.. Jeg holder på å kjøpe meg hjemmestudio og trenger mic. Så jeg fant en mic på Ljudia.no men er ikek sikker om den er noe bra. Har brukt denne mic. i studioen før (tror jeg) så jeg lurte på om denne er noe bra: http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0...878%20&cart_id= Burde jeg gå for den? Jeg trenger også stativ til den. Men jeg fant ikke stativ til den på ljudia.no. Så jeg trenger litt hjelp til å finne stativ. Kan noen hjelpe meg? (husk at det er studio mic.) Vel, takk for hjelpa! NB: hvis noen har erfaringer med studioer og sånne ting så være så snill og legg meg til på msn adressen er: [email protected] Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har lenge drømt selv om eget hjemmestudio Men den micen der så jo grei ut, til rundt tusingen burde du få en grei mikrofon. Men hvordan hjemmestudio har du tenkt deg? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Har lenge drømt selv om eget hjemmestudio Men den micen der så jo grei ut, til rundt tusingen burde du få en grei mikrofon. Men hvordan hjemmestudio har du tenkt deg? hmm, vet ikke helt.. tror jeg skal bare kjøpe ting og ting selv. ikke kjøpe hel hjemme studio liksom. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hva skal du bruke mikken til..? Vil du ha en all-round mik som passer til det meste bør du satse på en rør-mik, Røde har f.eks veldig prisgunstige rørmikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå