lilfire Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har en Nokia 6230, men irriterer meg over at det går ann og ha max 150 meldinger på telefonen. Det må da gå ann og få mer, eller? når det sitter et mmc i telefonen må det da gå ann og ta noe av plassen fra det til å lagre meldinger på... MVH Lilfire Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tror nok dessverre ikke du kan dedikere minnekortet som minne for meldinger. Bare telefonminne så vidt jeg vet. Men hvis det er meldinger du vil ta vae på er det jo bare å overføre de til PC! Trenger vel ikke alle 150 meldingene på mobilen hele tiden? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 får du opp en feilmelding eller hvordan ser det ut? har nokia 6610i med rundt 140 meldinger nå, så det blir interessant å sjekke. har 3.5mb fortsatt ledig, og mener å ha lest i amobils test at minnet er felles / shared. du kan ikke opprette andre mapper enn arkiv for så å lagre i disse? er det slik at utgående teller i de 150 som du har? Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 PÅ min nokia 6600kan eg bestemme om eg vil bruke minnekortet til meldinger eller minne på mobilen.. vet ikke om dette går på 6230 da.. men er vel bare å sjekke innstillnger vil eg tru.. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tror nok ikke det går ann. Det jeg i det minste gjør er å overføre alle meldingene til PCen via Bluetooth... Hehe.. er blitt en vane det.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvilket program bruker du til overføring? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg bruker i hvertfall Nokia PC Suite. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvilket program bruker du til overføring? Ja. Det ligger ute på Nokia sin side. Meget enkelt å bruke. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvordan gjør du dette? har programmet selv, den eneste funksjonen som jeg ser kan brukes til det er "backup" og da får man jo en fil for alt sammen, ikke import til outlook, eller export til html, txt osv. slik som oxygen phonemanager Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hvordan gjør du dette? har programmet selv, den eneste funksjonen som jeg ser kan brukes til det er "backup" og da får man jo en fil for alt sammen, ikke import til outlook, eller export til html, txt osv. slik som oxygen phonemanager Du må bruke "Phone Editor"! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 det er ikke noe som heter phone editor i nyeste pcsuite... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 det er ikke noe som heter phone editor i nyeste pcsuite... Da må man ha en eldre versjon av PC Suite. For at man skal få kopiert meldinger med nyeste vs. blir det bare laget en backup fil som gjør at dine melding ikke kan leses før du overfører til mobilen igjen. Men på eldre versjoner var det sånn at man kunne bruke "phone editor" og overføre en og en melding og vide den på pc'n om man ville det. Tror det funker med forrige versjon. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har den nyeste, ser nå at den kan kopiere til egen standard oxygen phone mangager kan eksportere til mange formater, men er shareware Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har den nyeste, ser nå at den kan kopiere til egen standard oxygen phone mangager kan eksportere til mange formater, men er shareware Prøv en eldre versjon da vel? Skal funke det! Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 PÅ min nokia 6600kan eg bestemme om eg vil bruke minnekortet til meldinger eller minne på mobilen.. vet ikke om dette går på 6230 da.. men er vel bare å sjekke innstillnger vil eg tru.. Dette er fordi du har series 60 der kan du lagre så mye som du har plass til Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 okey thx, ja jeg overfører meldingene til pcen når jeg er full på telefonen, men synnes det er så lien plass på mobilen og rart at det ikke går ann og bruke litt av minne på minnekortet...men går det ikke så går det ikke kjipern det...... thx for svar MVH Lilfire Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 okey thx, ja jeg overfører meldingene til pcen når jeg er full på telefonen, men synnes det er så lien plass på mobilen og rart at det ikke går ann og bruke litt av minne på minnekortet...men går det ikke så går det ikke kjipern det...... thx for svar MVH Lilfire Hei Finnes det ikke på 6230 på melding>innstilinger et eller annet sted der du kan velge å bruke minnekort i stedet for telefonminnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå