dumming Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg skal bestille en ipod der. Nå ser jeg at de levere på døren under arbeidstia! Når på dagen må jeg være hjemme for å vente på pakken? Når kan jeg forvente å få den? Klokkeslett ca.. #topic endret litt av moderator jankee# Endret 2. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
clario Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har hørt at de ringer til deg før de kommer, som oftest en dag før. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 du kan jo hente den på posten det skal jo komme hente lapp Lenke til kommentar
dumming Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 du kan jo hente den på posten det skal jo komme hente lapp Skal visst komme på døren under arbeidstiden skjønner du Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Applestore bruker ikkje posten til å sende tinga, men TNT. Dermed er det ikkje posten som har noko med og det kjem ikkje hentelapp. Om du vil endre leveringsandresse eller finne ut når dei er i området så kan du nok ringe 81000810. Det virker som dei har faste runder med buda sine slik at det er mogeleg å få ei ca tidspunkt for når dei er i det området du bur i. mvh JanEirik Lenke til kommentar
audunr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hos meg har alltid TNT levert på døra, men nå bor jeg midt i Oslo, da. Noen ganger ringer de, andre ganger ringer de ikke, noen ganger leverer de på dagen, andre ganger på ettermiddagen. Mitt beste tips er å følge med på trackingen, og ringe dem hvis du ikke har fått pakken når du tror du burde ha fått den. MVH Audun Endret 2. mars 2005 av audunr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå