Never_Ever Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er ike det, men de griper en hver sjangs til å drite ut og kverrulere og det er fryktlig irriterende.... En skal fremtre høffelig Er nå forskjell på å drite ut og rette på en person. Personlig synes jeg også han bør redigere det første innlegget igjen. Nå står det bare vas der siden han prøver å svare på det som ble skrevet senere i tråden, og i tillegg forklare det om mangoen på en vasete måte. Bare min mening. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Kverrvuleringa er rapportert. Det hører ikke hjemme i et forum. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Ja men det finnes grenser. Når en gjøres forstått så trengs ikke 100 komentarer på det og folk som går helt i lås fordi det ikke er riktig formulert... Det finnes folk med skrive vansker, det finnes folk som ikke er så flinke til å formulere seg.. det finnes folk med språkvansker. desuten er det folk i alle aldre her! Og dette bør tas hensyn til uavhengig om trådstarter faller innenfor nevnte grupper eller ikke. Men nok om det nå er det jeg som kverrulerer her... Ferdig med den diskusjonen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Smakte (stjernefrukt?) for et par dager siden. Var litt spesiell, men samtidig god. Utenom det har jeg ikke smakt noen nye frukter i det siste. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Må bare få si, at med det første innlegget her, var jeg nødt til å gjøre visse ting klart. Innlegget er nå endret, men gir fortsatt ikke god mening. Dette er ikke det samme som kverrulering. [/Diskusjon slutt] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå