jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Nå er det kommet mange utenlandske butikker til norge, feks lidl, den har også en go del nye frukter med seg, som nå har jeg fått smaken på mango men det er ikke lidl som har tatt den til norge, men smakte den først der(kjøpte), men synes den er ganske god. Har noen av dere smakt nye frukter dere vil anbefale? Endret 2. mars 2005 av jænzsn Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 næij! jeg har aldri skrevet det heller, men jeg har aldri smakt det før jeg var på en av de nye butikkene. Lenke til kommentar
clario Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 mange utenlandske butikker til norge, feks lidle Mener du Lidl ? Lenke til kommentar
clario Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Forstod jo det egentlig, fikk berre så lyst å kommentere det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 næij! jeg har aldri skrevet det heller, men jeg har aldri smakt det før jeg var på en av de nye butikkene. For 7 år siden startet transport av mangoer direkte fra Pakistan, til Norge. Min far hjalp tranport- og flyselskapet med det juridiske, og som takk (eller smøring på DN-språk) fikk han fem kasser med mango. Det er SYV år siden, så dette er vel ikke akkurat noe nytt Lidl har tatt med seg... Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 hallo*o har jeg noen gang skrevet at det var en ny frukt som lidl har tatt til norge, jeg sa at dette var første gang jeg smakte frukten jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Overskriften er "nye tropiske frukter" da... Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 derfor tolker du det slikt at jeg mener at lidl har tatt mangoen til norge? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 derfor tolker du det slikt at jeg mener at lidl har tatt mangoen til norge? Slik du har skrevet det, tolker ihvertfall jeg det sånn.. Tror ikke jeg er den eneste. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 derfor tolker du det slikt at jeg mener at lidl har tatt mangoen til norge? jeg gjør ihvertfall det. se på utsagnet ditt da... "Nå er det kommet mange utenlandske butikker til norge, feks lidl, den har også en go del nye frukter med seg, som nå har jeg fått smaken på mango" Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg var på lidl i går for første gang, den freeway colan var hvertfall lidle vond, samma med det potetgullet jeg kjøpte, men det var billig da. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ikke kjøp noe på lidl de bygger store parkeringsplasser og bygger butikkene langt vekk fra all kollektivtransport pluss 80% av produktene til lidl kommer fra utlandet det betyr masse trailere som betyr enda mer co2 utslipp , tittet innom stedet, fant null økologisk Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva er poenget med å kverrulere så sinnsykt når dere skjøner godt hva han mener? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har smakt slik honning melon, det gjorde jeg i sommer da men, den var ganske ny for meg, og god var den Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 "Bogan" jeg er helt enig med deg, hva skal vi med slike folk i et forum sier nå jeg , vis de ikke er istand til og tolke litt..hmm Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er ike det, men de griper en hver sjangs til å drite ut og kverrulere og det er fryktlig irriterende.... En skal fremtre høffelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå