Bimmelom Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 En gutt på 14 år døde idag på sykehuset etter å ha falt noe skikelikt på Lifjell alpin annlegg. Syns det er "ekkelt" å lese denne artikkelen. Bare tenk hvor gøy gutten hadde det. Han koste seg sikkert sykt mye. Kondolerer til familie og venner. Artikkelen kan leses her! Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Gutten er fra Bø og går på ungdomsskolen i bygda. javel...... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Gutten er fra Bø og går på ungdomsskolen i bygda. javel...... Kondolerer til familien. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jaha, det var trist, kondolerer. men artikelen er skrevet dårlig, står værken om han brukte hjelm, om det vart dålig sikerhet i anlegget heller.hmm Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Utrolig trist, jeg mistet selv en kompis i en alpinulykke for bare et par mnd siden. Kondolerer til familie og venner. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 jaha, det var trist, kondolerer. men artikelen er skrevet dårlig, står værken om han brukte hjelm, om det vart dålig sikerhet i anlegget heller.hmm Ja, satt å tenkte på dette også. Burde jo ha skrevet om han brukte hjelm som du sier. Han må jo igrunnen ha falt ganske bra for å bli drept av det. Utrolig trist dette her. Tenk på familie da? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hodeskader er et ganske stort problem i skianlegg, heldigvis har hjelm blitt så vanlig så det har blitt kraftig redusert, hjelm tar ikke imot alt, men det hjelper utrolig, jeg tipper på att han ikke hadde hjelm, uten å si det for sikkert. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Utrolig trist, jeg mistet selv en kompis i en alpinulykke for bare et par mnd siden. Kondolerer til familie og venner. Kondolerer! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Gutten er fra Bø og går på ungdomsskolen i bygda. javel...... Ille det! Kondolerer til Venner og familie. Men tenkt at VG journalisten skrev går, heldigvis ble dette rettet på. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 offda. ikke kjekt når folk dør. *glad jeg gidde opp brettet i år* Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Tror jeg skal kjøpe meg hjelm ja!! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) men artikelen er skrevet dårlig, står værken om han brukte hjelm, om det vart dålig sikerhet i anlegget heller.hmm Det er ikke alt pressen får vite av politiet og åstedsgranskerne med en gang heller da (Er enig i at det om han brukte hjelm kunne vært nevnt i artikkelen, men om ulykken skyltes dårlig sikkerhet i anlegget er noe pressen skal være veldig forsiktig med å gå ut med før de har fått en bekreftelse på dette, helst av eierne selv). Edit: Fant btw en ny artikkel om en tilsvarende ulykke, som jeg selv mener er skrevet litt bedre enn den foregående. Les den her. Endret 2. mars 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Han brukte faktisk hjelm, men det var hardt og isete føre. Bør nesten investere ien hjelm jeg også etterhvert, men først blir det ny ski (Dynastar Troublemaker ) Kondolerer til familie Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 kjørte han i løyper som var kjørt opp eller i tereng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå