Orbo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor for vi ikke komentere denne testen tro? Lenke til kommentar
bsman Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor for vi ikke komentere denne testen tro? Når ble hw.no SÅ tragisk Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Hvorfor for vi ikke komentere denne testen tro? Når ble hw.no SÅ tragisk Hehe, dette blir for dumt. Men det hadde vel ikke kommet så mange posetive komentarer Kunne godt testa med et DFI Lanparty SLI-DR elns. Så kunne vi fått sett hovr langt det kunne kommt med litt høyere vDimm. Edit: Leif Endret 4. mars 2005 av BaX Lenke til kommentar
bsman Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Sier meg ihvertfall at Rolf Wegner er for dum. Har ikke ledelsen tenkt å ta tak i dette? Er jo så latterlig at det hadde vært bedre å la være å utgi testen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Det hender at de glemmer å legge ut link til forumet etter tester. Jeg har sendt en mail til Rolf nå der jeg etterlyser linken. Regner med at det ordner seg snart. Ha litt tolmodighet så dukker det nok opp. Jeg synes klagingen deres er litt i voldsomste laget for en så liten forglemmelse. Endret 4. mars 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Historien gjentar seg: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry2390437 På tide at Hardware.no oppdaterer testsystemet sitt, for dette holder ikke mål! Endret 4. mars 2005 av snorreh Lenke til kommentar
RBW Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Sier meg ihvertfall at Rolf Wegner er for dum. Har ikke ledelsen tenkt å ta tak i dette? Er jo så latterlig at det hadde vært bedre å la være å utgi testen i det hele tatt. Nå vil jeg anbefale deg å passe litt på hva du skriver. Personangrep er ikke noe som alltid er like lurt. Tråden ble ikke opprettet på grunn en liten forglemmelse når den ble lagt inn i systemet. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Jeg synes klagingen deres er litt i voldsomste laget for en så liten forglemmelse. Men det var liksom den rette testen/artikkelen å glemme Lenke til kommentar
bsman Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Jeg synes klagingen deres er litt i voldsomste laget for en så liten forglemmelse. I utgangspunktet er det det ja. Men i lys av at de har motiv for å- og tilsynelatende setter munnkurv på oss blir det jo straks litt mer provoserende. Og VAR det virkelig en forglemmelse til å begynne med? Artig sammentreff iaf. Endret 4. mars 2005 av bsman Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 For de som ikke har fått det med seg ennå: Linken er på plass i artikkelen: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=387191 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvis folk ikke har noe bedre å foreta seg enn å generere konspirasjonsteorier og komme med personangrep så foreslår jeg at man tar seg en tur ut og tar seg litt luft. Det skal være godt for helsa. Lenke til kommentar
bsman Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) var faktisk ikke en teori men en REALITET og har dere noe svar? Endret 4. mars 2005 av bsman Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 var faktisk ikke en teori men en REALITET og har dere noe svar? Å kalle folk dumme, og å si at man glemmer å huke av et alternativ for å få opp en tråd i forumet med vilje for å kneble brukere det er bare tull og ingen realitet. Lenke til kommentar
bsman Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det med dum var bare et ordspill på "BaX" sin uttalelse. Og det var en realitet inntil det ble rettet. Med overlegg eller ei; det var en slående tilfeldighet. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det med dum var bare et ordspill på "BaX" sin uttalelse. Og det var en realitet inntil det ble rettet. Med overlegg eller ei; det var en slående tilfeldighet. Dette her er det jeg vil kalle rent vrøvl. At man glemmer å huke av en slik boks i publisseringssystemet betyr ikke at man er dum. Feilen ble rettet og det ikke noe å lage konspirasjonsteorier om. Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Dårlig test ... for at de bruk så old hw får å test ny corsair brikker på Endret 4. mars 2005 av lordsmygen Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 jeg har slutta å lese hw.no sine tester. leser på anandtech og pålitelige nettsteder istedenfor. Testene her er "review for dummies" Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det med dum var bare et ordspill på "BaX" sin uttalelse. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå