Potetfar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg kom på at jeg hadde glemt å plugge inn strømkabelen i DVD-brenneren, og har nå gjort det til slutt. Men den var ganske tung å få i, så jeg bestemte meg får å snu PC-en sånn at det ble lettere. Men da tenkte jeg visst ikke så langt, for jeg snudde den sånn at antenna på det trådløse nettverkskortet mitt brakk av. Jeg har nå naturligvis ikke like bra kontakt som jeg hadde før, men det funker likevel, heldigvis. Men jeg vil gjerne være sikker på at jeg ikke mister den hele tida, så jeg lurer på om det er noe man kan gjøre for å forbedre kontakten? Det varierer mellom "Poor" og "Good" connection, og det hadde ikke forundret meg om den mistet forbindelsen helt. Er det noe jeg kan gjøre for å sikre meg mot å miste tilkopling? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 SMC har både forlengelsesantenne og retningsantenne, HER og HER. Kanskje disse hjelper på signalet. Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvis du har et kort du var fornøyd med og har ødelagt det er min anbefaling at du kjøper et nytt av samme type. Koster noen kroner, men sparer deg for mye hassel..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå