Gå til innhold

Maskinen Går I LOOP under oppstarten av Win 2000

Anbefalte innlegg

Sorry, veit at dette ikke har noe med skjermkort å gjøre, men trenger raskt svar så håper noen kan hjelpe oss..!!

Hei..

jeg har windows 2000 pro og

Maskinen virket helt fint, helt til jeg la inn ett program som skulle styre noen minneporter.., problemet er nå at maskinen ikke vil la meg komme inn i wndows.

Windows loade bilde (med den blå streken som begverer seg under) den kommer opp, også rett etter det kommer det BLÅ SKJEM i ett sekund også restarter pc`n uten at det skjer noe..

Dette har jeg prøvd uten lykke..:

Starte opp sikkerhets modus, sikkerhetsmodus uten og med nettverk og med kommando linje osv.. prøvd den funksjonen som heter "start opp med siste fungerede innstillinger" og valgt de profilene som har vært tilgjennelig

har også prøvd å starte opp fra 2000 cd`n og velge reparer med "E" og K" som har litt forskjellige funksjoner uten at jeg helt skjønte hva..

men når jeg trykker E så må jeg jo velge hvilen installasjon det er og skrive inn passord osv.. det er greit, men skal jeg skrive noe MER ???

det kommer opp en kommandolinje liksom.. skal det skrives noe mer der ?? og eventulet hva ??

Setter stor pris på alle som har noen forslag til hva jeg kan gjøre..

Takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er det som er så vanskelig med å poste i riktig forum?

Han har vel sett at det er mer aktivitet i denne delen av forumet :shrug:

Det er forsåvidt dumt av trådstarter, da denne tråden vil bli stengt så fort en moderator ser det, da du med vilje har postet i feil kategori.

Jeg tror det vil fungere om du flashe hovedkortet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...