intelli-musa Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 skal ha en ny pc, rundt 15.000 kr. Den skal brukes til å spille. det går mest i CS:Source, doom 3, hl2, need for speed 2 og lignende. den skal også brukes til å se på tv med, redigere tvprogrammer. og komprimere dvd til divx og omvendt. mine egne filmer selvsagt. så jeg trenger en sterk pc altså.. Her er et oppsett som jeg tror vil funke. har intelli mus og Func fra før. pluss en hd på 200gb. noen som har meninger om dette oppsettet? takker Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 sånn skal linken være: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=12057 bra oppsett, crappy PSU...gå heller for en bzerk, eller mist! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Spar penger ved å kjøpe et 6800GT isteden. Det er ikke fullt like bra men du vil ikke merke forskjell. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hei, Ser bra ut det. Men du må vel plusse på ca. 1200,- kr (frakt + oppkrav fra 8 forskjellige nettbutikker) Mvh Kimmer Endret 2. mars 2005 av Kimmer Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du merker nok forskjell med Aa/af på max og høy oppløsning Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vil du ikke brenne disse videoene dine på dvd kanskje? Bare ett tips... Lenke til kommentar
trulte10 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Kanskje du bør vurdere denne rammen Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 ok. så har jeg ikke tatt med dvd-brenner.glemte det. Men du må vel plusse på ca. 1200,- kr (frakt + oppkrav fra 8 forskjellige nettbutikker) Trenger ikke å kjøpe fra de butikkene som står øverst da. bra oppsett, crappy PSU...gå heller for en bzerk, eller mist! så du mener at det er en dårlig psu.. det er den som sitter i maskinen som jeg har nå. ikke noe problem med den.billig er den også. har hørt mye bra om den. noen andre som mener jeg skal velge en annen psu?vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå