Samtron87 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Selve LANet starter torsdag 5. mai, og slutter da søndag 8. mai. Lokalet blir i den nye gymsalen på Halden VGS avd. Porsnes. Det antageligvis vil være plass til ca 100 deltagere. Prisen for forhåndsbetaling av billett er 250,- For mer informasjon, gå inn på vår hjemmeside: http://www.enternet-lan.tk Det er 13 års aldersgrense Velkommen!!! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 I bytte kan vi tilby:- Reklamasjon på hjemmesiden vår. - Reklamasjon på datapartyet. - Om det skulle være ønsket er det mulighet for å ha stander under datapartyet. Tenkte bare jeg skulle nevne at det heter reklame eller profilering, reklamasjon er noe helt annet Og synes det var en stiv pris til å være ett så lite lan, men det er kanskje bare meg? Lenke til kommentar
SupertreX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er det en sjangs for at jeg kan komme sellom jeg blir 13år i Desember? Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Det går sikkert greit... Send en forespørsel på mail. Endret 2. mars 2005 av SiestaZ Lenke til kommentar
Samtron87 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Grunnen til den stive prisen er for at vi ikke skal gå i underskudd. slik er det bare Lenke til kommentar
SupertreX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Er ikke Toffe med på det her a? Lenke til kommentar
maze Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har sett disse folka i aksjon på ub messa i halden. De virket uproffe og late spør du meg. Men kan jo bli et bra arragement for alt jeg vet. Har dere noen erfaring fra tidligere lan? Erfaring er viktig her as. Selv driver jeg NattNett i Fredrikstad den 22-24 april. Vi har nå 2 vellykkede arragement bak oss. www.nattnett.org Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Har sett disse folka i aksjon på ub messa i halden.De virket uproffe og late spør du meg. Men kan jo bli et bra arragement for alt jeg vet. Har dere noen erfaring fra tidligere lan? Erfaring er viktig her as. Selv driver jeg NattNett i Fredrikstad den 22-24 april. Vi har nå 2 vellykkede arragement bak oss. www.nattnett.org Det som Maze sier om erfaring er sant. Det blir gjerne ikke så bra første gangen, men gjør et forsøk : Jepp, NattNett er supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå