Kjeksa Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Ønsker å kjøpe meg ny PC til gaming ønsker rå kraft, med en prislapp på rundt 10 000. Har skjerm, Xp og annet stæsj allerede på den gamle. så trenger ikke det. Det som er viktig er hard disk grafikkkort prossessor samt annen innmat i PCen. Trenger å forbrede ankomsten av BF2... Noen som kan hjelpe meg hva jeg skal kjøpe? har sett på elkjop.no og var noen kraftige der. sjekka komplett.no også men de skal prakke på deg så jævla mye dritt jeg ikke trenger. PS Skal ikke kjøpe meg byggesett, men ferdig satt sammen. #topic endret av moderator jankee# Endret 3. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Henvend deg i denne kategorien, så er det sikkert mange som kan hjelpe deg! Dette er bare spill-delen av forumet. Ok? EDIT: Velkommen i forumet! Endret 2. mars 2005 av CurSi0 Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Anbefaler prossesoren AMD Athlon 64....dimensjon 3000+ disse er syke, slår pentium 4 ned i støvla! Lenke til kommentar
Kjeksa Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 copy skal flytte den Lenke til kommentar
SupertreX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Atlon 64 3000+ er en bra prosesor de er ganske bra Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har sett på elkjop.no og var noen kraftige der. Er du sikker på det? Elkjøp synes jeg bare selger dritt PC-er. Og hvis du finner en grei PC der, så koster den med en gang MYE mer en i en nettbutikk. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Elkjøp pcene har som regel et svært svakt ledd, dette for å kutte ned prisen. Skjermkortet er som regel det desidert svakeste leddet i slike pcer Bare en tankevekker. Samt at oppgraderingsmulighetene på slike pcer er tilnærmet null (ja, overdrevet) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Flyttes til hjelp skal ha ny PC Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Anbefaler prossesoren AMD Athlon 64....dimensjon 3000+ disse er syke, slår pentium 4 ned i støvla! Vil du begrunne den påstand ? Eller er det tatt rett i fra ingenting? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Netshop sin: veldig billig, og bra! http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5647 Komplett sin : http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10033 Du kan ta vekk skjermen, og annet som du ikke trenger, og bruke resten av pengene på bedre HK, CPu etc. Lenke til kommentar
kaffelaban Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg gidder ikke bry meg med skjerm, mus , tastatur, men om du legger ca 2500 (kjøp 19") Videre vil jeg anbefale det oppsettet som jeg selv kjøpte i januar. HK: Asus A8N SLI deluxe ca 1500 kr grafikk: MSI 6600gt ca 1600 kr ram: 3200 ddr 1024mb ca 1500 kr hd: maxtor s-ata 200gig ca 900 kr cpu: amd64 3500+ ca 2400 kr Dette systemet går så det griner, og med mulihet til å klemme inn et grafikkort til når man vil ha mer fart. (jeg spiller for tiden HL2 og NFS underfround på dette systemet med masse detaljer og oppløsning, og det flyter fint) Lykke til. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Vil du begrunne den påstand ? Eller er det tatt rett i fra ingenting? det er sant, mange tester mellom Amd og Pentium viser at AMD er kraftigere når det gjelder spilling osv...det var en test på catch gamer for ikke lenge siden... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Vil du begrunne den påstand ? Eller er det tatt rett i fra ingenting? det er sant, mange tester mellom Amd og Pentium viser at AMD er kraftigere når det gjelder spilling osv...det var en test på catch gamer for ikke lenge siden... Ikke for å lage diskusjon her. Det var ikke det jeg ville fram til, det var måten du skrev det på..... sett opp linker til han i stede for å rope ut påstander han ikke er klar over ect ect. Endret 3. mars 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Kjeksa Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 takker for hjelpa! ikke lett å finne fram i jungelen av forskjellige oppsett og konfigurasjoner! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Vil du begrunne den påstand ? Eller er det tatt rett i fra ingenting? det er sant, mange tester mellom Amd og Pentium viser at AMD er kraftigere når det gjelder spilling osv...det var en test på catch gamer for ikke lenge siden... Det var ikke en test på catch gamer, det var en nyhet som linket til anandtech og Denne testen. edit: btw hold deg langt unna elkjøp. Trenger vel ikke si hvorfor, det kan noen andre forklare. Endret 9. mars 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Kjeksa Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hehe ja skjønte det! Lenke til kommentar
L-E Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis du ikke kan bygge pc selv, kan gutta på Digital Impuls i Møllergata i Oslo sette sammen hva du måtte ønske av deler i maskina...... På den måten kan du nyte godt av å ha en skreddersydd pc, og slippe å rote med bygging selv!!! kan ikke skade å sjekke ihvertfall, og forhøre seg her på forumet om andre som har erfaring med dette.... når det gjelder harddisker, kanskje to Raptor disker i raid for ultrakjapp respons??? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Trenger vel egentlig ikke slenge ut tester.. A64 er et bedre valg enn P4 til spilling. Og nei, jeg er ikke AMD-fanboy, er Intel-fanboy, og vil allikevel kjøpe A64 neste gang jeg kjøper PC. Og gjentar det som er sagt før, ikke kjøp PC på elkjøp. Gir lite for pengene. Og jeg trenger ikke vise noe bevis for dette heller. Det er et FAKTUM. Bruk komplett/psdata/netshop's pcbyggere. Eller, ta en titt på Anbefalingene og "Spilleren", kan kjøpe svakere CPU, ikke kjøpe mus og andre ting du ikke trenger, og da er du nok i nærheten av budsjettet ditt. Kan også gå for en ferdigbygd pc fra Netshop Endret 9. mars 2005 av Nomix Lenke til kommentar
Kjeksa Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 jupp tørr ikke bygge slev for mange skruer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå