Cinemarxism Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei. Har en mac med OS 9,2. Lurer på om det finnes noe program jeg kan bruke til å unzippe filene som på windows. Hvis jeg prøver å laste ned en .rar-fil kommer jeg bare inn på et dokument med masse koder. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) her http://www.softlookup.com/category.asp?ID=506&DID=ZKLPIUAP skulle du finne noe Endret 2. mars 2005 av kvikks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Denne er fin ;Macupdate Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Takker for alle svar, skal prøve programmene nå Edit: Programmet ser ut til å funke, men jeg forstår ikke hvordan jeg får lastet ned selve rar-filen. Når jeg trykker på en fil jeg vil ha åpnes det bare et vindu med en snål kombinasjon av tall og bokstaver. Endret 3. mars 2005 av dodraugen2k Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg antar det som skjer er at nettleseren du bruker ikke finner igjen noen mime-type, eller kjenner igjen .rar-extensionet. Dermed velger leseren å vise det den har lastet inn som ren tekst. Du kan velge å ta Save Page As når all denne teksten har lastet ferdig, eller du kan høyreklikke/ctrl-klikke/click'n'hold-e på linken og velge Download Linked File As, eller hva det nå heter i nettleseren du bruker. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Takker for hjelpen. Funka fint i Netscape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå