captzalo Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg la inn en bestilling i forrige uke på starten av et vannkjølekit. Etter litt søk på nettet, fant jeg ut at radiatoren jeg hadde bestilt ikke passet i kabinettet mitt. Jeg sendte en mail og fikk kjapt svar om at det ble løst hos dem. Når jeg så mottok pakken, lå det både den radiatoren jeg hadde bestilt og den jeg hadde avbestilt i esken. Fakturaen viste at jeg hadde fått én for mye. Én av de andre varene jeg bestilte i samme forsendelse manglet en monteringsskrue (esken var forseglet da jeg fikk den, så det må ha skjedd hos produsenten). Om jeg hadde vært sleip, kunne jeg beholdt radiatoren og aldri sagt noe. Men siden jeg er en ærlig sjel, valgte jeg å sende dem mail med en gang om feilsendingen og mangelen. Jeg fikk svar over helga om at de skulle sende meg et brev med den manglende skruen og en returseddel så jeg slapp å betale returen av radiatoren selv. Service? Javisst. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 og jeg som forventet ironi... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå