Ø.B. Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vet ikke om det er så mange som spiller Diablo på forumet her men jeg prøver. Denne tråden er for deg som vil trade items med andre på forumet, eller rett og slett bare gi de vekk. Nevn de her, kanskje noen nybegynnere har interesse av det du ellers hiver fra deg i spillet. Lenke til kommentar
Totti Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Personlig så spiller jeg HC ladder, så hvis noen har noen items de vil gi til meg (ja jeg er n00b), så gjerne si ifra :-) atm en lvl 35 javazon som jeg startet på i går, da min barb på lvl 88 døde Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 sier ikke nei takk til pul å um runer akkurat nei. hvis noen gir bort Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 sier ikke nei takk til pul å um runer akkurat nei. hvis noen gir bort Nå skal man ikke akkurat forvente at folk gir bort slike runer da men, man kan da være heldig.. Jeg har ingne til overs. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 sier ikke nei takk til pul å um runer akkurat nei. hvis noen gir bort Nå skal man ikke akkurat forvente at folk gir bort slike runer da men, man kan da være heldig.. Jeg har ingne til overs. låv til å håpe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Akkurat nå kunne jeg trenge litt loot til windy-druiden eller lightning-titanzonen min. Er også VELDIG åpen for Tal Rasha adjudiacation (amulet) og 2 stone of jordan akkurat nå. Det er vel det jeg er mest på utkikk etter, tenkende på dagens status *host* Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Hvorfor spille HC ? Det er jo ulidelig surt når en character i høy level dør - 70 + .. det har jo tatt deg uendelig med timer å spille opp. Tåpelig spør u meg.. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 noen som har noe stuff jeg kan få?? ble hacka mistet en del av stuffet mitt bk ring på non ladder og litt sånn Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 vist noen har en vex rune som dem ikke trenger (lite sannsynlig) så si ifra for jeg trenger den Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 noen som har noe stuff jeg kan få?? ble hacka mistet en del av stuffet mitt bk ring på non ladder og litt sånn spørs hva du trenger, har ikke slike kjempebra ting og gi bort men finner liksom mye drit hver dag som jeg bare kaster unna. Men siden du ble hacka så er vel nybegynnerting bra nok spiller bare ladder btw. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 på ladder trenger jeg ikke så mye bare noen nye sko og belte og seff zaka hoto og sånn men det kommer med tiden Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Har endel ladder saker for trade, noen ist um runer og ellers noen andre temmeli fine greier. Har du noe bra til trade så har jeg endel å kunne tilby. Acc: LordPolse Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Får jeg foreslå en regel her, for at det ikke skal utvikle seg til en endeløs tigge-tråd? 1. Ikke lov til å spørre om free. Hvis noen har noe free, kan de poste at de gir bort, men ikke noe tigging (eks. "GIMME BIG ITAM PLZ... PLZZZZZZ" etc.) Forøvrig har jeg en DEL items å trade bort, og kommer tilbake med en liste siden. Akkurat nå har jeg en Annihilius 19/18/8 for trade, og minstebudet kan starte på 8 ist runer (trenger kun ist runer, men det er lov til å plusse på mal/um/pul i tillegg til ists ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå