blackbrrd Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Stod i dusjen og hadde god tid, skulle ta tog for å komme til gardermoen og fly derfra. Det var da jeg fikk en veldig dårlig tanke inn i hodet.. Hmm.. Flyet skulle være framme kl 1420... men.. toget mitt skulle jo være på gardermoen kl 1259... Flyturen tar litt mer enn 1 time og 30 minutter... Har jeg blandet sammen avgang og ankomsttider kanskje... upps.. *blir veldig stressa og forter meg ferdig i dusjen* *sjekker flytidene* Joda, flyet mitt gikk kl 1245... UÆÆÆÆÆÆÆ Det hele løste seg da jeg fikk en kompis til å kjøre meg. I ettertid så må jeg bare le av at jeg klarte å blande sammen ankomst og avgangstidene... Jeg ble bare LITT stressa når jeg skjønnte at jeg hadde rota det til skikkelig Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hahahhaaa? Det var jo ikke sååå morsomt? Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) DEt var IKKE morsomt! Endret 28. mars 2005 av 13Marius37 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hva i ...? Tror denne bør flyttes til "Søppel" eller rett og slett "Feilpost". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå