Gå til innhold

Lyden forsvinner når jeg setter på 5.1 i spill!

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk meg et Sculptur 5.1 surround headset i går.. men har et problem..

samme hvilket spill det er, når jeg slår på 5.1 i spillet, så klikker lyden etter litt.. den bare forsvinner, så må jeg restarte spillet får å få den tilbake..

hvis jeg lar den stå på 2 speakers så funker det helt fint.. bare på 5.1 det klikker..

Er det noen som vet hva årsaken kan være ?

Spec:

NF7-S v2.0

[email protected]

9800pro

Augidy 2 ZS

Kan det være driver problem? eller hardware problem?

-takk

EDIT: Hvis jeg i spillet, etter at det er ingen lyd, trykker på 2 speakers så får jeg lyd igjen. å da når jeg trykker 5.1 så holder lyden seg der en stund.. vet ikke om den stopper etter hvert da å, har ikke spillt så my enda med de

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[TA]Gunners@: Audigy støtter helt opp til 7.1 så jepp, støtter 5.1 også

blackninja@: Joa. men nå kjøpte jeg Audigy 2 ZS for å bytte ut nf7-s sitt intergrete.. så har litt lyst å bruke den istedenfor nvidia's

NÅr jeg mister lyden, slår jeg som sagt på til 2 speakers, så tilbake til 5.1, da holder lyden seg der.- har testet doom3 en liten stund nå med de..

1 ting kanskje.. jeg glemte å slette nvidia driverne før jeg installerte augidy sine.. (å tror disse augify driverne var kanskje gammle.. hvor finner jeg drivere til audigy 2 ZS?)

Fordi at jeg er ikke sikker på hva jeg skal slette, fordi jeg installerte de den gang via cd'en, som da den også installerte drivere til HK'et.. så vet ikke hvis jeg sletter disse driverne om både lyd OG driverne til HK'et blir slettet..

Noen forslag?

Lenke til kommentar

dette problemet skjedde faktisk i en film jeg satte meg ned får å se å :dontgetit::cry:

C4STOR@:

finner ikke ut hvor jeg slår den av under "Integrated Peripherials"

EDIT: kan dette være driver problem? bruker driverne som var med CD'en.. å når jeg søkte på google. så var de nyeste driverne jeg fant fra july 2004!!!

plz hjelp! :no:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...