slaraffen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Ei venninne har en maskin med en proveversjon e.l av Norton antivirus. Hun har nå kjøpt Norton Security,( av og fw) problemet er athun ikke får slettet det gamle fra symantec, og får beskjed om at kildefilen er i bruk. Dermed får hun heller ikke installert det nye.. Mener jeg har vært borte i noe liknende før, men husker ikke , Noen som kan gi noe hjelp slik at hun kan få fjenet alt av det "gamle" symantec Antivirus for installasjon av det nye.????? Takknemlig for hjelp Hennes desperate mail til meg: Du må visst slette det fra din maskin her hos meg. Jeg får ikke slettet det, får beskjed om at kildefilen er i bruk!!!!!! Dette MÅ jeg bare ha svar på, hva en skal gjøre med dette!!!! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Start opp maskinen i sikkerhetsmodus, og fjern det derfra. Mine erfaringer er at det ikke går å lukke Norton via taskmanager, men jeg har aldri opplevd at den ikke vil uninstalles. Får å starte opp i sikkerhetsmodus, trykker du "F6" før oppstart av Windows. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Ok, skal be henne prøve det, Er ike opp hos henne nå. Er det noe spesielt hun å gjøre når maskin er i sikkerhetsmodus, evt må hun inn i register e.l. ???? Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Moltrez: det er F8 du trykker for å komme inni Safe mode. ikke F6. husker jeg hadde det samme problemet jeg å, bare at det var en Windows 2000 maskin. ikke XP. det jeg måtte gjøre var å restarte maskina og logge inn som Administrator. da fikk jeg både avinstallert og installert Norton på nytt mener jeg å huske. er ikke sikker på om jeg brukte Safe Mode til å avinstallere Norton, men jeg mener at det hjalp å logge inn som Administrator. Lykke til. Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Er det så at om man logger inn som Administrator, så kan man klare det fra legg til/ add programmer i win 2000. Trodde faktisk hun var inne som admin jeg men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå