Joachim_F Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Rapperen 50 Cent får et eget spill, hvor han må kjempe mot det onde sammen med Eminem og Dr. Dre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hadde spillet gått ut på å banke dritten ut av 50cent skulle jeg stilt meg i kø for å kjøpe det Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Dette høres ufattelig teit ut Ikke et spill jeg kommer til å investere i. Så langt det ikke blir det nye Half Life 2\Far Cry\Doom 3 store spillet må gudene forby det. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Rapperen 50 Cent får et eget spill, hvor han må kjempe mot det onde sammen med Eminem og Dr. Dre. Og jeg som trodde disse gutta var "det onde". Endret 2. mars 2005 av Kuroneko Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Imponerende hvor godt buksa hang på når han slang seg i sånne krumspring.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Gi meg en J! Gi meg en A! Gi meg en L! Gi meg en L! Gi meg en A! JALLA! Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Han burde omdøpes til 50 "Dagros" Cent. Lenke til kommentar
slash Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 50 kjell i kampen mot det onde. Nå har jeg hørt det og. Først capper han g-unit, så capper han seg selv. Game over. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Haha? Nei, det var ikke 1. April. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Nei, det er "ikke" for å tjene cæsj, ikke i det heeele tatt Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 hmm... såklart er dette bare for å tjene mer penger, men sånn er det vell med alle spill i dag, og for å tjene mest mulig må man jo klare å lage det bra... Med gode utviklere og god historie er jo dette et spill som kan bli brukbart, med god stemning (de skal lage all musikk selv bare for dette spillet) Kommer det i tillegg på neste generasjons konsoll så syns jeg hvertfall at det virker interissant! 50 cent står jo for nettopp det å tjene penger og å lykkes på alle punkter, så man skal ikke se bort i fra at det kan bli brukbart eller bedre... Men når sant skal sies håper jeg for guds skyld at spillet har en dypere handling enn at 50 skal redde verden... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Skjønner bare ikke hvordan man får et helt spill ut av det der. HAdde du sagt meg at det var et sånt spill, ville jeg trodd det var et lavmåls flash-spill på 123spill.no. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Oppdatering: Vivendi bekreftet 50 Cent-spillet i dag. Valgte å oppdatere denne artikkelen med de små ekstra opplysningene de kom med, samt fire skjermbilder. Mer informasjon følger under årets E3. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 det neste blir at spelet vert veldig bra. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Så på videoen...ser ut som spillet blir en matrix wannabe. Tror ikke at dette spillet blir noen suksess..Kanskje for Gangsta wannabe's... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg