Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Når hun(damas maskin) surfer, så vil ikke noen link åpne seg. Win XP er installert og oppdatert ja. Noen med noen ideer her??? Thanks a lot for a super site. Det er noe som funker i PC verden ja(heldigvis for det). Lenke til kommentar
Olabil Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Sjekka for virus i det siste? "Klez" herjer og kan føre til mye rart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Virus er sjekket ja. Kjørt både Norton og Fsecure men ingen fant noen. Venter litt med format c: med det første men den ligger der som en skjult løsning hehe Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Prøvd forskjellige nettlesere? Lenke til kommentar
Yo_man Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Har du/dere satt feks, max sikkerhetsnivå ? Det kan også være en ide å sjekke hvilke tillatelser som er gitt mht. java. Hadde samme problem på en ferdiginstallert laptop, det ordnet seg da jeg nødvendige jave tillatelser. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Jeg hadde samme problemet i win2000 med internett explorer. Jeg installerte opera 6 og der fungerte alt fint. Etter dette har jeg bare brukt opera. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Nei har ikke prøvd med andre nettlesere men det er også uaktuelt. Det er fortsatt ikke min maskin og hun nekter bruke noe annet. Jenter da vettu :smile: Men jeg har prøvd de forskjellige innstilingene på explorer ja, men det hjalp ikke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Samme feilen fikset før ja:-) ting som kan hjelpe 1) oppdater skjermkort (ikke spør, bare gjør9 2) fix litt på desktopdybde ol 3) reinstall av xp 4) format+ Rekner med at noen av de første vil hjelpe Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Du burde likevel prøve annen nettleser for å finne ut hva problemet er. Lenke til kommentar
knut Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Er det lagt inn en form for popup killer på maskinen? hvis det er det, kan det tenkes at den ikke starter ie i det hele tatt. (jeg har iallefall hatt det samme problemet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Nei det er ikke popups killer installert. Men jenter vil ikke tilpasse seg noe nytt. Bare i klær og sminker. Det tekniske blir for mye for dem hehehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Nå funker det!!!! ) Sendte en mail til Bill Gates(sikkert ikke han som gjorde det) og han fiksa det med remote admin Da blir det sex på meg igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå