Gå til innhold

Noen gode dj program?

Anbefalte innlegg

Hei...

Har testet et dj program, det var relativt vanskelig, så jeg lurer på om det er noen proffe, lette programmer der ute, som man kan lage musikk med!!!

Det Dj programmet jeg bruke het, modplug tracker, noen som har hørt/testet det!

Endret av Arsenal_RULES
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg PCDJ Blue her for en stund siden, det fungerer helt ok.

Var ikke så dyrt heller, tror det kom på en 530 Nok. eller noe sånt.

Du finner det her: http://www.visiosonic.com/

Men hvis du er ute etter å mikse sammen, å lage egne versjoner (Remixer) av sanger, da må du vel ha et mer profft mixeprogram av noe slag.

Cool Edit Pro er vel et sånt et, men det koster vel en del.

Lenke til kommentar

modplug tracker er ikke et "DJ program" (herre gud for et elendig uttrykk), men et "trackeprogram" i likhet med fasttracker, screamtracker og impulsetracker.

Hvis jeg skal klasifisere noe som et "DJ program" (les mixe live eller lage egne mixer) anbefaler jeg mixmeister.

Skal du lage musikk anbefaler jeg reason 2.5 (se mine egne eksempler på http://jkjk.tronder.net/NODA/ ). Man kan også kanskje vurdere fruityloops studio.

fjortiser; husk: man er ikke DJ når man kan lage en mix i mixmeister eller annen software. Det er først når man spiller ute, får til gode mixer og får publikum til å tenke "jøss.... den var fet" at man kan kalle seg DJ.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Vel, Arsenal_Rules forklarer seg selv bare litt dårlig. Det er jo ikke vanskelig å forstå hva han mener. Lage egne sanger. Grunnen jeg tror at han kaller det for dj program er at ofte så lages trance musikk av DJ'er eller ihvert fall under en dj's navn; Dj Tiesto, DJ Johan Gielen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...