Arsenal_RULES Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Hei... Har testet et dj program, det var relativt vanskelig, så jeg lurer på om det er noen proffe, lette programmer der ute, som man kan lage musikk med!!! Det Dj programmet jeg bruke het, modplug tracker, noen som har hørt/testet det! Endret 2. mars 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
Manders Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har testet et dj program, det var relativt vanskelig, så jeg lurer på om det er noen proffe, lette programmer der ute, som man kan lage musikk med!!! Lage eller mikse? Uansett, ta en titt på Native Instruments sine produkter med å klikke her Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 AtoMixMP3 ..veldig lett å bruke, kan lastes ned fra www.download.com Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 oki, takk for tips.... Gjerne flere?! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Høres vel kanskje litt rart ut ... men, noen muligheter for å lage egne sanger, alla Benny Benassi sine sanger??? (Men programmer som Ejay, blir litt for enkelt og kjedelig!) Lenke til kommentar
krolf Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg kjøpte meg PCDJ Blue her for en stund siden, det fungerer helt ok. Var ikke så dyrt heller, tror det kom på en 530 Nok. eller noe sånt. Du finner det her: http://www.visiosonic.com/ Men hvis du er ute etter å mikse sammen, å lage egne versjoner (Remixer) av sanger, da må du vel ha et mer profft mixeprogram av noe slag. Cool Edit Pro er vel et sånt et, men det koster vel en del. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 finnes mange proffe programmerfor å lage egne sanger. En semi-proff program som er grei å begynne med heter FruityLoops. Søk på Google etter det. Lenke til kommentar
DJtm Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Reaktor, Reason, om så Magix MusicMaker (lignende av E-Jay og Fruity Loops, men i det minste *litt* mer avansert, om ikke så mye) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) modplug tracker er ikke et "DJ program" (herre gud for et elendig uttrykk), men et "trackeprogram" i likhet med fasttracker, screamtracker og impulsetracker. Hvis jeg skal klasifisere noe som et "DJ program" (les mixe live eller lage egne mixer) anbefaler jeg mixmeister. Skal du lage musikk anbefaler jeg reason 2.5 (se mine egne eksempler på http://jkjk.tronder.net/NODA/ ). Man kan også kanskje vurdere fruityloops studio. fjortiser; husk: man er ikke DJ når man kan lage en mix i mixmeister eller annen software. Det er først når man spiller ute, får til gode mixer og får publikum til å tenke "jøss.... den var fet" at man kan kalle seg DJ. Endret 2. mars 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vel, Arsenal_Rules forklarer seg selv bare litt dårlig. Det er jo ikke vanskelig å forstå hva han mener. Lage egne sanger. Grunnen jeg tror at han kaller det for dj program er at ofte så lages trance musikk av DJ'er eller ihvert fall under en dj's navn; Dj Tiesto, DJ Johan Gielen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg trodde også at han skulle ha et Dj program... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ja, prøvde det dere Atomix MP3, men det går jo ikke ann å lage sanger, desuten er det jo bare trial version... er det noen som vet om ett gratis program som det gå ann å lagre sangene på?? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Du kan jo bruke FL Studio 4 og kutte samples med Sony Sound Forge Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 FLStudio er dessverre veldig komplisert. Prøvde det selv engang, men orka ikke å sette meg inn i det.. (Jada, er litt slapp ) Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Traktor er vel ganske proft. Koster sikkert en del også... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 modplug tracker er ikke et "DJ program" (herre gud for et elendig uttrykk), men et "trackeprogram" i likhet med fasttracker, screamtracker og impulsetracker. Då lærte eg noe nytt idag også! (jaah, jeg har vært på skolen, lærte ingenting!!!) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Skjekk ut 'Viritual DJ'. hvor finner jeg det henne da? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 download.com ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå