tintin77 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg hadde en gang en Pioneer slot in dvd spiller som det ble noe feil og cden jeg hadde i spilleren da gikk rundt med en voldsom fart før det til slutt ble ett poff og min pioneer slot in spiller vandret til de evige jaktmarker og cden som sto i fikk store riper eller rettere sagt spor etter å blitt mishandlet av dvdspilleren. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Var vel en kamerat som opplevde det samme på en ny, men billig 52x cd rom på hans nye Startcraft cd. Så du er ikke alene i verden, har skjedd før, men klart du vil møte tung motgang i tiden framover Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Høres ut som Blizzard bør sjerpe seg, når min kompis sin cd var en StarCraft-cd, flere andre Blizzard titler her også som WC3 og Diablo Tyder heller på at Blizzard selger mange spill, de har jo de mest populære titlene gjennom tidene Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Joda, er vel det. Liker faktisk fleste av Blizzard sine spill selv. Er vel fordi de har skjønt at det er gameplay som står i fokus og ikke eyecandy. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Man kan jo laste ned DriveSpeed (de som bruker nero har denne inne allerede), og tvinge cd-leseren til å redusere toppfarta til et etter forholdene passende nivå, og som leseren støtter. Endret 3. mars 2005 av KAS Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 har skjeedd det same her med LG cd brenner eg skal ijallefall aldri meir velge LG når det kjem til media Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå