Isbilen Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som har prøvd å vente med level up til man har nådd prestige-klassene? Dette fungerte veldig bra i KOTOR. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 har ikke prøvd det. blir det ikke litt vanskelig da før du når prestigeclassen?! husker ikke når du fikk den, så hvis noen kunne fortelle meg det hadde det vert fint. jeg avslutta en av mine gamer med level 9 jedimaster og 14 jedi guardian tror jeg. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Er det ikke sånn at man må være minst level 15 før man kan velge en prestige class? I så fall vil det være vanskelig å spare på levels. Eller så kan det hende at du trenger et visst antall experience points, som tilsvarer level 15, men at du ikke trenger å ta levelene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Det er det jeg ikke er helt sikker på. Trigges prestige-klassene på en bestemt level, ville det vært en smule bittert å ha slitt seg frem til det punktet på level 1. Kan undersøke på den forrige characteren min... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Er på Dantooine nå, med nok xp til å bli level 14. Visas og Disciple har joina. Er litt redd for at det ikke vil ha noen betydning, ettersom man får powers fra level 1 i dette spillet. Tenkte ikke på det da jeg starta. Det har uansett ikke vært så vanskelig som man skulle tro, i hvert fall ikke etter at jeg fikk Disciple og gjorde ham til en ren nærkampmester med Master Flurry og oppgradert Sith Warsword; han tar seg av alt av Laigreks, Gerevick med venner etc. Om det er level eller XP som trigger prestisjeklassene gjenstår å se. En ting er i hvert fall klart: det er komplett umulig å ta rotta på Vrook som level 1 consular, så jeg tror jeg tar en tur til Nar Shaddaa og sanker litt mer xp. Endret 10. mars 2005 av Isbilen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Det er lettere å forklare vitsen med utgangspunkt i KOTOR: Etter at man velger jediklasse, begynner man å få powers i tillegg til stats, skills og feats. Det vil si at jo lavere level man er på når man blir jedi, jo flere powers ender man opp med, ettersom disse blir tildelt med en frekvens som står i forhold til jediklassen (en Master får flere powers enn en Guardian f.eks.). Derfor var dette lurt i det første spillet. I KOTOR2 er det annerledes, ettersom man starter som jedi, men det jeg prøver å finne ut er om powers/skills/feats-"treet" i prestisjeklassene "stacker" oppå det første klassevalget, eller om det blir som å starte med blanke ark i forhold til levelup. Hvis tilfellet er det siste, er det ingen vits i å vente med å ta levelup, noe som er litt synd, i og med at det fjerner en alternativ måte å spille spillet. Men det gjenstår fortsatt å se, har ikke all verdens tid til å eksperimentere akkurat nå. Det som er sikkert, er at hvis man har planer om å gjøre "disiplene" sine til jedier, for de som kan bli det, er det lurest å holde dem på level 1 til den tid kommer. Den samme metoden kan brukes på alle rollespill som begynner å gi ekstra stats etter et visst punkt (f.eks. når man begynner å finne Espers i FFVI). Håper dette var forståelig nok Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Jeg skjønner det godt jeg Spillet er jo så alt for alt for enkelt slik det er lagt opp fra produsenten... målet må være å spille gjennom hele spillet, end-game og alt, på level 1 Lenke til kommentar
Stoffi```` Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Litt uklart men jeg tror jeg fatter... er på første planeten nå (Dantoine) og har levela opp alt jeg kan men jeg tror ikke det har så veldig mye å si... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg skjønner det godt jeg Spillet er jo så alt for alt for enkelt slik det er lagt opp fra produsenten... målet må være å spille gjennom hele spillet, end-game og alt, på level 1 lykke til Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Det ser ut som prestisjeklassene trigges av level ja... Litt kjipt, men man får i det minste bedre oversikt over statsa når man tar 15 level up på en gang. Neste gang jeg spiller, skal jeg være sith lord eller jedi master, gå inn for max influence på alle, og holde npcene på level 1 til de som kan blir jedi. Det må funke bra! Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Nå må jeg inrømme at jeg skjønner lite. Har spilt igjennom KOTOR 2, men fikk aldri valget om noen prestigeklasse???? Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Du får ikke velge prestisjeklasse hvis du ikke heller nevneverdig mot hverken light eller dark side. Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Kommer vel ikke inn i "the secret tomb" heller om du ikke er klart light- eller darkside Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hadde max på light jeg da..... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Det var litt mystisk... Men du MÅ snakke med Kreia (inne i Ebon Hawk tror jeg), det er hun som trigger det. Lenke til kommentar
gnom1 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Hadde max på light jeg da..... Hmmm.... men hvilket level var du på når du var ferdig med sluttspillet da? Det ble ikke triggered av å snakket med Kreia i Ebon Hawk hos meg. Men det er hun som trigger det. Hun dukket opp ute i felten uten at hun var i teamet mitt.... Men kanskje hun ikke gidder om du har ekstremt dårlig influence hos henne, vet da pokker Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) Ble Jedi senitel level 26 eller 27 til slutt, men jeg har gått litt tilbake i spillet og fant ut at jeg bare måtte snakke litt til med gamla så funket det... Edit: Må forresten si at det er rimelig teit at det er hun som gjør til at en får disse prestige greiene. Hadde nesten aldri med henne jeg.... Endret 24. mars 2005 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Siden det er hun som er den selvutnevnte læreren din er det vel bare logisk at hun gir deg info som leder til prestige-classes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå