jonas27389 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Oki, men hva fikk du fra Byggmakker? Treplatene?Det hadde vært interessant å prøve og bli sponset av en av glassmesterene "mine".. Hehe.. Tips til hvordan man kan bli sponset av dem? Ja, gå inn til dem, ha med deg litt info og bilder av prosjektet ditt (har du ikke begynt enda, ta med SketchUp-tegninger/skisser) og spør om de kunne tenke seg å sponse deg Jepp, bare å være høflig og grei. Tilby dem en logo i worklog (selv om dette kanskje betyr lite for dem). Personlig oppmøte er bra! Jeg fikk prøveplater som Byggmakker hadde fått fra leverandør. Det var vel egentlig ikke spons. Det var bare en grei ansatt som var interessert i PC som gav meg dem. Perfekt, kunne ikke fått bedre plater. Belegget på dem sparte meg masse pussing og sparkling og gav meg en flott finish! Dessuten koster de mye mer en kryssfiner (det jeg skulle kjøpe), hvis jeg skulle ha kjøpt dem... Lykke til med sponsingen Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 det er det beste kabinett-prosjektet eg har sett noen gang...(utenom Snekker`n sitt da).Fikk mye inspirasjon her ja!!! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 det er det beste kabinett-prosjektet eg har sett noen gang...(utenom Snekker`n sitt da).Fikk mye inspirasjon her ja!!! Tusen takk! Det var litt av en kommentar Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) UPDATE Hei igjen alle sammen! Her kommer de lenge etterlengtede bildene fra utstillingen på skolen, beklager forsiknelsen Jeg stiller ut sammen med m3tro89, bjartis og en annen venn av meg (link til worklogger i nick). Bare for å nevne det fikk vi disse karakterene : - m3tro89 = 5,9 - jonas27389 = 5,8 - bjartis = 5,7 Her kommer bildene: Mitt kabinett til høyre, bjartis sitt til venstre. Nydelige, ikke sant? En annen vinkel. Legg merke til mus og musmatte som passer til mitt kabinett. Thanks Revoltec! Nye viftegriller. Nok en gang: Thanks Revoltec! The Beauty itself. Her har vi hele gjengen. Fra venstre: bjartis sitt, mitt, m3tro89 sitt, og helt bak en annen venn av meg sitt. En annen vinkel. Jepp, det var alt for denne gang. Da er vel prosjektet offisielt avsluttet. Er kjempefornøyd med resultatet, og karakteren Kanskje jeg poster noen bilder fra LAN eller andre "happenings". Har muligens planer om TG til neste år. Kanskje vi snakkes der? Håper å få til ett nytt prosjekt til høsten igjen, eller til neste vår. Kanskje til en mulig høstkonkurranse på HW.no? Da gjenstår det bare å si. Happy modding :!: Endret 21. juni 2006 av jonas27389 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nice samling der ja, så skikkelig fine ut sammen! Bra karakterer, men de er vel fortjente også, de ser jo ut som om de er laget av profesjonelle folk, har ikke noe negativt å si om noen av dem (utenom litt mer stealthing av DVD-spiller(e) o.l.) Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Gratulerer med godt gjenomført prosjekt og god karakter Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Du grønne, røde, blå glitrende treeeee god dag. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jepp, meget bra arbeid Ser du har hentet litt inspirasjon fra mit kabinett, dette ses spes godt i nederste del av front, men det er bare hyggelig Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Jepp, meget bra arbeid Ser du har hentet litt inspirasjon fra mit kabinett, dette ses spes godt i nederste del av front, men det er bare hyggelig Jepp, ble inspirert. Har digget den viftegrillen i front siden jeg så ditt prosekt. "Bilgrillen" bak viften fikk jeg på en lokal bilforretning, beklager at jeg "hermet" her men de hadde ikke noen andre typer... Takker for all ris/ros Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 De ble veldig pene alle sammen! Jeg prøvde å modde et kabinett i et kunst og håndtverk-prosjekt en gang, men rakk ikke fristen. Meget bra jobba, og gratulerer med fine karakterer! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Der var jo bildene.. Ser ut som at jeg har greid å snike meg unna på alle OT: Kommer du på LAN i morgen ? Halvveis til 1000 nå jeg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Veldig pent arbeid..! Syns de blei fine, men. Litt mye juletre? Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Utrolig bra gjennomført må jeg si Stikk gjerne innom å se på min worklog Lenke til kommentar
FaO Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 må bare kommentere at jeg digga plasseringa på stømforsyniga di! skulle ønske at jeg kunne plassere der selv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jepp, meget bra arbeid Ser du har hentet litt inspirasjon fra mit kabinett, dette ses spes godt i nederste del av front, men det er bare hyggelig Jepp, ble inspirert. Har digget den viftegrillen i front siden jeg så ditt prosekt. "Bilgrillen" bak viften fikk jeg på en lokal bilforretning, beklager at jeg "hermet" her men de hadde ikke noen andre typer... Takker for all ris/ros Ingen problem det, om en tar ideer fra hverandre gjør vel ingenting. Det som er dumt er om en lager et helt kabinett som en blåkopi, noe du ikke har Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Jepp, meget bra arbeid Ser du har hentet litt inspirasjon fra mit kabinett, dette ses spes godt i nederste del av front, men det er bare hyggelig Jepp, ble inspirert. Har digget den viftegrillen i front siden jeg så ditt prosekt. "Bilgrillen" bak viften fikk jeg på en lokal bilforretning, beklager at jeg "hermet" her men de hadde ikke noen andre typer... Takker for all ris/ros Ingen problem det, om en tar ideer fra hverandre gjør vel ingenting. Det som er dumt er om en lager et helt kabinett som en blåkopi, noe du ikke har Jepp, helt enig. Et kabinett bør ha en litt personlig vri. Kopiering er ikke kult... God helg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Fant et par små skjønnhetsfeil som kunne vært fikset med litt pussepapir og sparkel. Ellers så det helt supert ut! Endret 27. mai 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Fant et par små skjønnhetsfeil som kunne vært fikset med litt pussepapir og sparkel.Ellers så det helt supert ut! Jepp, jeg vet det. Den sprekken til høyre oppstod etter at kabinettet var ferdig sparklet/pusset og lakkert. Platene gled litt fra hverandre. Gidder ikke å fikse på det nå, det kommer sikkert flere feil på diverse LAN o.l. Den andre feilen er ikke en feil :!: Jeg valgte med vilje å lage kabinettet slik, vet ikke helt hvorfor. Om det var for at det skulle se litt spesielt ut eller om det skulle være lettere å bære. Det er i hvert fall ikke en feil. Takk for tilbakemeldingene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå