Audun B Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Alt var bare nydelig for å være kortfatta. Orker ikke å skrive noe mer no. hehe Mvh Audun B Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Alt var bare nydelig for å være kortfatta. Orker ikke å skrive noe mer no. hehe Mvh Audun B Takk skal du ha! Har endelig skrevet ferdig rapport, det er nemlig i forbindelse med kunst og håndverk på skolen. Skal leveres inn i morgen! EDIT: Innlegg nr. 444 Endret 28. april 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Peeeeeent kabinett.. Noget ufine lys, men hey! Det ødelegger særdeles lite Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hvordan fikk du det så blankt og fint? Utrolig fint!! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Hvordan fikk du det så blankt og fint? Utrolig fint!! Sidedøren ble penest syntes jeg selv, oppskrift: - 5 lag med svart lakk, malingsrulle. Pussing og sparkling mellom hvert lag. - Deretter saget jeg ut hullet. - 3 lag med svart lakk, malingsrulle. Pussing og sparkling mellom hvert lag. Her var jeg ikke fornøyd fordi malingsrullen var dårlig. - 3 lag med svart lakk, spray. - 3 Lag med klar lakk, spray. There you go! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Helt rått bra. Den finnishen var fin as. Men det hade blitt litt ryddigere med kabelstrømper.. Skal du ha det? Nei, gidder ikke å stresse. Men, jeg må ta en runde med strips! Synd at du ikke skal det...ettersom du har gjort alt det andre så pent og nøye. Men uansett ble det dritfint Åssen karakter fikk du på dette? (lukter jeg en 6er) Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Åssen karakter fikk du på dette? (lukter jeg en 6er) Har ikke fått karakter enda. Dessuten tror jeg ikke jeg får en karakter på dette prosjektet, det går nok bare med i totalvurdering til sommeren. Men, læreren min var veldig begeistret for prosjektet, særlig det at jeg fikk sponsing. Håper i hvert fall på en 5 til sommeren, avgangskarakter i 10.klasse... Endret 1. mai 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Arhg! Stygge, ekle photobucket har stengt bildene mine for resten av måneden. Jobber med en annen løsning, i hvert fall for noen av bildene... Beklager. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Veldig bra jobb dette her. Eneste som kunne vært mulig å klage på er cd-rommene, men det er egentlig ikke noe særlig. Konge!! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Veldig bra jobb dette her. Eneste som kunne vært mulig å klage på er cd-rommene, men det er egentlig ikke noe særlig. Konge!! Takk, takk! Jeg har nå PC'en utstilt på skolen sammen med noen klassekamerater som også har bygget kabinett. Dette er altså et KogH-prosjekt. Tre av oss har bygget i trevirke, en har bygget i plexi (M3tro89, medlem i forumet, han har worklog "Plexi'n Alu"). Skal ta bilder i morgen av alle PC'ene samlet. Poster sikkert snart... Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skal ta bilder i morgen av alle PC'ene samlet. Poster sikkert snart... Hvor blir de av? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Skal ta bilder i morgen av alle PC'ene samlet. Poster sikkert snart... Hvor blir de av? Skal ta bilder i morgen av alle PC'ene samlet. Skjønner ? Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Åj... trodde datoen var 10.04 Sorry Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Gleder meg til samlebildene! Har tatt dem nå, legger dem ut når PC'en kommer hjem. Forhåpentligvis før helgen Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 Får ikke lagt ut bilder før om en dag eller to, har ennå ikke hentet PC'en hjem fra LAN for to dager siden. Men, bildene kommer! Jeg lurer også på å skifte navn på prosjektet/kabinettet, så hvis noen har noen forslag så er det bare å poste... Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 En dag eller to?? Sorry, har ikke fått alle bildene fra kameraten in som tok dem. Jobber med saken... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Oki, men hva fikk du fra Byggmakker? Treplatene? Det hadde vært interessant å prøve og bli sponset av en av glassmesterene "mine".. Hehe.. Tips til hvordan man kan bli sponset av dem? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Oki, men hva fikk du fra Byggmakker? Treplatene?Det hadde vært interessant å prøve og bli sponset av en av glassmesterene "mine".. Hehe.. Tips til hvordan man kan bli sponset av dem? Ja, gå inn til dem, ha med deg litt info og bilder av prosjektet ditt (har du ikke begynt enda, ta med SketchUp-tegninger/skisser) og spør om de kunne tenke seg å sponse deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå