jonas27389 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Ble ganske bra finsih dette... Skulle du ikke skifte vifte grillene på topplokket Har tenkt til det, men jeg må vente til jeg får nok penger.... Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Rått kabinett, Jonas - du kunne vel ikke lagt ut noen flere bilder av eventuell fremgang? Hvis det er grillene som hindrer deg, kunne jo sikkert jeg spante, da. Bare å spørre. Keep it up Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Rått kabinett, Jonas - du kunne vel ikke lagt ut noen flere bilder av eventuell fremgang? Hvis det er grillene som hindrer deg, kunne jo sikkert jeg spante, da. Bare å spørre. Keep it up Takker og bukker. Vi har jo avtalt spos, detta blir bra! Har sett på de logisys-blad'ene, de er råe, og de passer til den jeg har fra før! Altså, jeg trenger 2 stk. 80mm og en stk. 120mm... Driver også å sikler på nettverkskort, får se om jeg har mer money igjen etter mus, musmatte, hodetelefoner og dvd-plater... HATER POSTEN, reva service Velkommen i gjengen forresten (forumet altså).... PS: digger sig'en din :herme, herme: Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Skal se om jeg får jobbet litt i dag eller på onsdag. Skal slenge opp bilder når plexiglass er på plass! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 stiiilig der det Takk, takk. PS: Jeg er helt enig med sig'en din: AMD Rocks! Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hehe, kopier sig i vei, du... jeg hermet jo egentlig etter en annen en her på forumet også Anyway, var det ikke Morten som skulle søke om spons på nettverkskort? Jo, det var nok Morten. Jeg skulle få tak i tastatur. Anyway, fått noe svar ennå da? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe, kopier sig i vei, du... jeg hermet jo egentlig etter en annen en her på forumet også Anyway, var det ikke Morten som skulle søke om spons på nettverkskort? Jo, det var nok Morten. Jeg skulle få tak i tastatur. Anyway, fått noe svar ennå da? Nope, ingen svar Bamse_: Jeg lakkerte litt i går, bilder kommer mot slutten av uka når plexi er på plass ... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Har han fortsatt bruk for plexi ? Fikk med meg litt avkapp i dag alt fra 21x60cm til 10x25. Har også en plate på ca 200x50, men vil helst ikke bruke så mye av den... Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 7. april 2005 Forfatter Del Skrevet 7. april 2005 Har han fortsatt bruk for plexi ?Fikk med meg litt avkapp i dag alt fra 21x60cm til 10x25. Har også en plate på ca 200x50, men vil helst ikke bruke så mye av den... Hei igjen. Hvis du ikke skal bruke den platen på 21x60 så tar jeg gjerne imot. Jeg trenger til to musmatter (25x20) så det der passer yppelig! Hvis du gidder kan du ta det med på skolen i morgen? Takker... Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Har nå nettopp lakkert en del. Legger nok opp noen bilder i løpet av uken. Skal bare legge på noen klarlakkstrøk på sidedøren + sette inn plexi... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er på tide... !! (vi gleder oss) Men, lurer du fortsatt på hvordan du skulle fikse det med viften i plexien ? Du kunne jo bare sagd litt grovt over også filt og tilslutt pusset... eller ? Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Det er på tide... !! (vi gleder oss)Men, lurer du fortsatt på hvordan du skulle fikse det med viften i plexien ? Du kunne jo bare sagd litt grovt over også filt og tilslutt pusset... eller ? Jeg har vært litt sløv med jobbingen i det siste, må skjerpe meg, skal jo faktisk bli ferdig innen 20 dager med rapport og alt... Tror jeg bruker sirkelsag, siden denne har høy RPM, da dette minsker faren for sprekker etc. Good Modding! PS: Hvem er vi? Du og din mor? Hehe.... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er på tide... !! (vi gleder oss)Men, lurer du fortsatt på hvordan du skulle fikse det med viften i plexien ? Du kunne jo bare sagd litt grovt over også filt og tilslutt pusset... eller ? Jeg har vært litt sløv med jobbingen i det siste, må skjerpe meg, skal jo faktisk bli ferdig innen 20 dager med rapport og alt... Tror jeg bruker sirkelsag, siden denne har høy RPM, da dette minsker faren for sprekker etc. Good Modding! PS: Hvem er vi? Du og din mor? Hehe.... Jepp, det er oss.. Men hvordan bruker du sirkelsag til det ? Ifølge ûber skissen du lagde på skolen skulle det jo være en "halv sirkel" inni vindusrundingen.. (vanskelig å forklare.. ) Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Jeg har skjert ut det i treplaten allerede. Så limer jeg bare plexien på bak. Slik slipper jeg å skjære så mye i plexiplaten. Endret 17. april 2005 av jonas27389 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan greide du å få alle de firmaene til å sponse deg? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan greide du å få alle de firmaene til å sponse deg? Han sendte sikkert en høflig mail til dem, der han presenterte prosjektet sitt, og gav dem noe igjen for sponsingen (det jeg gjorde hvertfall) Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Hvordan greide du å få alle de firmaene til å sponse deg? Han sendte sikkert en høflig mail til dem, der han presenterte prosjektet sitt, og gav dem noe igjen for sponsingen (det jeg gjorde hvertfall) Jepp stemmer det. En lang og høflig mail. (jeg sendte til 70 webshoper tror jeg ) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ot: 70 webshoper? i norge? vet om maks 10 i norge jeg men fint kabinet og worklog men kom med mer bilder snart EDIT: den velkjent leif var her Endret 17. april 2005 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå