Aes456 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Skikkelig bra jobba. Begynner å bli en del flinke selvbyggere nå Elsker kabelstrømper på strømforsyningen Det blir bare så mye ryddigere Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Dette ble jo faktisk nydeligt!!! Men, du må gjøre noe med fronten (cd-rommene og tt tingen)!!! Dette ødelegger jo hele finishen! Men ellers var det helt konge"! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Dette ble jo faktisk nydeligt!!! Men, du må gjøre noe med fronten (cd-rommene og tt tingen)!!! Dette ødelegger jo hele finishen! Men ellers var det helt konge"! Har fått ny viftestyring nå. Den gamle daua. Fikk en slik i sponsorgave fra 3DXFCOOL.no Helt konge! Får se om jeg gidder å gjøre noe med cd-rom'ene. Har ikke så mye penger akkurat nå. Har bursdag på søndag, så kanskje jeg får litt ressurser å forvalte da Har forresten fått ny PSU, bZerk'en kortsluttet. Sendte den inn til microplex.no og fikk en MIST 500W i bytte mot et lite mellomlegg (mitt ønske, bZerk'en var utgått i min farge). Prosjektet skal være ferdig til slutten av april. Satser på en update etter påske, må først kjøpe lakk. Mangler bare plexiglasset, har saget ut hull det må bare settes inn.... GOD PÅSKE ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Får se om jeg gidder å gjøre noe med cd-rom'ene. Har ikke så mye penger akkurat nå. Har bursdag på søndag, så kanskje jeg får litt ressurser å forvalte da ! Er ikke stort som trengers gjøre, bare feks. feste noe plexi foran og lakke svart. Med samme farge som du har fra før, gjør det så mye penere at det står i stil spørr du meg Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Kjempe bra arbeid! OT: Hvordan klarer alle og få sponsorer som sponser med viftestyringer osv osv? Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Veldig stilrent og pent kabinett.... Speileffekten var god nok og at du bruker "bore_hull_for_å_gjemme_skruer_med_sparkel_og_lakk" device var flott Legg ei chrome-list rundt kantene og rundt det fremtidige vinduet. Tror det vil bli enormt bra Bare å gi flatt jern så blir dette konge!! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 24. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2005 Kjempe bra arbeid! OT: Hvordan klarer alle og få sponsorer som sponser med viftestyringer osv osv? Takk for alle svar. Kjekt med positive tilbakemeldinger etter så mye arbeid. Når det gjelder sponsorer så har jeg bare skrevet lange høflige mailer der jeg spør pent om de kunne tenke seg å sponse. Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Kjempe bra arbeid! OT: Hvordan klarer alle og få sponsorer som sponser med viftestyringer osv osv? Takk for alle svar. Kjekt med positive tilbakemeldinger etter så mye arbeid. Når det gjelder sponsorer så har jeg bare skrevet lange høflige mailer der jeg spør pent om de kunne tenke seg å sponse. **SLETTET** Endret 10. april 2010 av Goggen90 Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Kjempe bra arbeid! OT: Hvordan klarer alle og få sponsorer som sponser med viftestyringer osv osv? Takk for alle svar. Kjekt med positive tilbakemeldinger etter så mye arbeid. Når det gjelder sponsorer så har jeg bare skrevet lange høflige mailer der jeg spør pent om de kunne tenke seg å sponse. Kan du sende den mailen til meg [email protected] Nei, da blir den litt for lite personlig. Det er bare å presentere seg selv, navn, alder, bosted. Si noe om prosjektet. Si hvorfor du vil sponses, i mitt tilfelle mangel på penger. Si deretter hva du vil sponses med. Og helt til slutt hva de får igjen for det, i mitt tilfelle at de fikk navnet sitt i en worklogg her... Lykke til PS: Burde kanskje ikke si dette men, Vendur.no sponser alt og alle med inntill 300kr. Alt du trenger er et prosjekt... Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) Kjempe bra arbeid! OT: Hvordan klarer alle og få sponsorer som sponser med viftestyringer osv osv? Takk for alle svar. Kjekt med positive tilbakemeldinger etter så mye arbeid. Når det gjelder sponsorer så har jeg bare skrevet lange høflige mailer der jeg spør pent om de kunne tenke seg å sponse. **SLETTET** Nei, da blir den litt for lite personlig. Det er bare å presentere seg selv, navn, alder, bosted. Si noe om prosjektet. Si hvorfor du vil sponses, i mitt tilfelle mangel på penger. Si deretter hva du vil sponses med. Og helt til slutt hva de får igjen for det, i mitt tilfelle at de fikk navnet sitt i en worklogg her... Lykke til PS: Burde kanskje ikke si dette men, Vendur.no sponser alt og alle med inntill 300kr. Alt du trenger er et prosjekt... Lurer på hva jeg skal gjør på? Endret 10. april 2010 av Goggen90 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) PS: Burde kanskje ikke si dette men, Vendur.no sponser alt og alle med inntill 300kr. Alt du trenger er et prosjekt... Du trenger ikke bekymre deg, det har blitt sagt før (husker bare ikke i hvilken tråd) EDIT: Ble noe feil med Quotingen Endret 25. mars 2005 av sigen Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Får se om jeg gidder å gjøre noe med cd-rom'ene. Har ikke så mye penger akkurat nå. Har bursdag på søndag, så kanskje jeg får litt ressurser å forvalte da ! Er ikke stort som trengers gjøre, bare feks. feste noe plexi foran og lakke svart. Med samme farge som du har fra før, gjør det så mye penere at det står i stil spørr du meg Det var ganske smart. Jeg vet at de selger meget billige plexiplater på Claser'n. Hvordan skal jeg lakke dem da? Det er vel kanskje lurt å pusse først slik at lakken fester seg. Bør vel kanskje også bore hull til "open"-knapp. Skal se om jeg klarer å presse inn en plexiplate i budsjettet. Det er litt sprengt for tiden. Men, hvis jeg får nok sponsorer så skal det vel kanskje være mulig... Ha en fortsatt god påske, spis masse godis Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 PS: Burde kanskje ikke si dette men, Vendur.no sponser alt og alle med inntill 300kr. Alt du trenger er et prosjekt... Du trenger ikke bekymre deg, det har blitt sagt før (husker bare ikke i hvilken tråd) EDIT: Ble noe feil med Quotingen Tror faktisk jeg har skrevet det før, når jeg tenker etter Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Du kan få plexi til cdromen hvis du vil ha.. Har masse "rester".. Kabbiset ditt er bare nyydelig.. GOD PÅSKE.. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jonas27389 ----> Jeg kikka innom profilen din på maskinvare : Amd 62 3200+ 2,2Ghz, OCZ PC3200 512mb Premium Rev2, Sapphire Radeon 9600xt. Øhh..AMD 62.....rett på meg hvis jeg er bak målet på feil jordet her, men det er vel AMD 64?? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Det er nok en liten skriveleif... Nice kabinett! Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Jonas27389 ----> Jeg kikka innom profilen din på maskinvare : Amd 62 3200+ 2,2Ghz, OCZ PC3200 512mb Premium Rev2, Sapphire Radeon 9600xt. Øhh..AMD 62.....rett på meg hvis jeg er bak målet på feil jordet her, men det er vel AMD 64?? Hehe... Fikk en 62 prototype rett fra fabrikk, 3,0 ghz! Neida. Det er rettet nå... Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 Du kan få plexi til cdromen hvis du vil ha..Har masse "rester".. Kabbiset ditt er bare nyydelig.. GOD PÅSKE.. Takker og bukker! Ditt kabiss blir nok konge når du får satt det sammen Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Nice og bra jobba Endret 3. april 2005 av Porsta Lenke til kommentar
loqron Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ble ganske bra finsih dette... Skulle du ikke skifte vifte grillene på topplokket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå