KrageV Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Noen som vet hvordan jeg kan få nevnte funksjon til å åpne 2xExplorer istedenfor Windows Explorer? Prøvde å google men fant ikke noe matnyttig... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Dersom du leter etter en metode å programmere dette (ettersom tråden er postet på Generell/annen programmering), kan du alltids benytte Visual Basic: Declare Function GetKeyState Lib "user32" (ByVal nVirtKey As Long) As Integer Declare Sub Sleep Lib "kernel32" (ByVal dwMilliseconds As Long) Const VK_LWIN = &H5B Public Sub Main() Dim bPressed As Boolean, sCommand As String If Command$ = "" Then sCommand = "explorer.exe" Else sCommand = Command$ End If Do If GetKeyState(vbKeyE) <> 0 And GetKeyState(VK_LWIN) <> 0 Then If Not bPressed Then Shell sCommand bPressed = True End If Else bPressed = False End If Sleep 10 DoEvents Loop End Sub Alt du trenger å gjøre, er å legge ovennevte kode i en modul og fjerne alle formene i prosjektet, før du avslutningsvis kompilerer prosjeket. EXE-filen er vedlagt: WinE.rar Endret 3. mars 2005 av aadnk Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg tenkte i utgangspunket å gjøre endringer i registeret, er vel en form for programmering det også. Skulle kanskje nevnt det. Men aadnk, takk, skal sjekke det ut når jeg kommer hjem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå