Gå til innhold

17"lcd til min mac mini?

oarnoy

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en bra 17" lcd skjerm til min mac mini, pris er max 3200,- +- en hundrelapp. Mitt bruksområde er bilderedigering, grafisk design og annet media som film osv. Jeg har sett på Samsung 172x, da den er rett og slett nydelig ,men jeg klarer bare ikke å bestille en skjerm som blir slaktet på tester. Så er det denne Nec 1770 skjermen som "alle" anbefaler, men er ikke den litt mer optimal til gamere?

Noen gode forslag?

Endret av oarnoy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

172X vil designmessig passe til MiniMac, men det største ulempem med denne skjermen er at den er litt vissen i fargene så til grafisk arbeide er den nok ikkje eit førstevalg.

Om du får tak i 173T som er ein VA-basert skjerm så var fargene ganske bra på den så vidt eg husker etter testen for 1 år sidan.

Lenke til kommentar

hehe... det går fint. Vel, for å si det sånt, jeg har ikke fått minien enda, den er bestilt med 80 gb hd, bluetooth, dvd brenner og 512 mb ram. Men når den er i hus kan jeg ta litt småsexy bilder.

Angående skjerm. Eizo Flexscan L550 eller Samsung Syncmaster 710 burde vel være greie alternativer? Bare synd jeg ikke får testet de i butikk... Det eneste de har i butikk her omtrent er HP, Benq og black view som forøvrig er uaktuelt.

Edit: vel, når jeg tenker meg om så er det nesten samme hva jeg kjøper av nevnte modeller. I tester rundt på nettet blir det alltid noe å trekke for uansett hvilken skjerm som omtales. Om noen roser et produkt opp i skyene her, så kan en garantert finne en "review" på google hvor det samme produktet slaktes.

Endret av oarnoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...