Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Norsk bittorrent-side stengt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den var teit. Altfor dårlig seeders og altfor lite torrents. Verden har ikke blitt et dårligere sted.

Hvor skal man ellers gå for å finne episoder som RAN og Canada På Tvers, og andre norske filmer/serier? Selv var jeg fornøyd med siden, hadde bra seedere på det jeg lastet ned.

Lenke til kommentar
den var teit. Altfor dårlig seeders og altfor lite torrents. Verden har ikke blitt et dårligere sted.

Hvor skal man ellers gå for å finne episoder som RAN og Canada På Tvers, og andre norske filmer/serier? Selv var jeg fornøyd med siden, hadde bra seedere på det jeg lastet ned.

se på tv eller kjøpe serien på dvd?

Lenke til kommentar

se på tv eller kjøpe serien på dvd?

Det gjelder jo alt annet også :roll:

Lenke til kommentar

Da kom du sannsynligvis mens jeg seedet, eller så har vi forskjellig oppfattning av bra.

Lenke til kommentar

asso med uploaden brukerne i norge har er det vanskelig å få til en god torrent side. men alt nytt der var godt seeda fikk godt over 100kb/s på alt som kjent og nytt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...