Gå til innhold

holy candle, holy stone? hva er det?

Anbefalte innlegg

hei har sett at flere NPC selger holy candles, teleportation stones, holy stones etc. men hva kan man bruke dem til? og evt. hvordan kan jeg lære å bruke det?

nå har jeg lurt på dette lenge nok! :p

bigben

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei har sett at flere NPC selger holy candles, teleportation stones, holy stones etc. men hva kan man bruke dem til? og evt. hvordan kan jeg lære å bruke det?

bigben

Er reagents til forskjellige spells. Jeg (shaman) trenger ankh til recarnation spell.

Trenger dessuten fishoil ol. til andre spells.

Lenke til kommentar

bigben

Teleportation-tingen er for å teleportere seg til de største byene. Kun for casters som kan spellen selvsagt. :cool:

Lenke til kommentar

nå har jeg lurt på dette lenge nok!  :p

bigben

Teleportation-tingen er for å teleportere seg til de største byene. Kun for castere som kan spellen selvsagt. :cool:

castere = mage?

Lenke til kommentar

nå har jeg lurt på dette lenge nok!  :p

bigben

Teleportation-tingen er for å teleportere seg til de største byene. Kun for castere som kan spellen selvsagt. :cool:

castere = mage?

Mage lærer teleportation i level 20, da kan de teleportere seg til de 3 største byene (i mitt tilfelle som Horde: Orgrimmar, Undercity og Thunder Bluff.). I level 40 lærer de portal-spell, altså de kan teleportere hele partyet sitt. VELDIG kjekt når du er midt uti ødeland og vil til AH f.eks. Minuset er bare at det er ganske dyrt i begynnelsen, som level 20 må du betale ca 10s for å teleportere deg (Rune of teleportation), men når du kommer litt opp i level vil du nok gjøre det endel ja. :yes:

Lenke til kommentar
som en over skrev, trenger en prest noe av dette?

Nei, prest trenger ikke ingredienser til magier før til level 34, da får vi den kuleste spellen noensinne :D Leviate - hoover over the ground for 1 minute, will hoover over water and when jumping down of edges you will 'float' through the air. Requires 'Light Feather'

Tror det var noe sånn, tror ikke du mister liv engang når du hopper ned fra kanter/stup :)

Lenke til kommentar
som en over skrev, trenger en prest noe av dette?

Nei, prest trenger ikke ingredienser til magier før til level 34, da får vi den kuleste spellen noensinne :D Leviate - hoover over the ground for 1 minute, will hoover over water and when jumping down of edges you will 'float' through the air. Requires 'Light Feather'

Tror det var noe sånn, tror ikke du mister liv engang når du hopper ned fra kanter/stup :)

Den som vi mager får i level 12? http://www.thottbot.com/index.cgi?k=679

:p

Men det sagt, ville heller hatt hvilken som helst priest non-damage spell framfor denne. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest member-60584

mage har bare slow fall. priest har levitate. du kan gå på vannet + at det er slow fall i tillegg.

det er alltid festlig å kunne løpe på vannet når resten av partyet må svømme.

Lenke til kommentar
mage har bare slow fall. priest har levitate. du kan gå på vannet + at det er slow fall i tillegg.

Shaman har også water-walking. Kan gå på vannet i 10 minutter. Tror jeg trenger fish-oil som reagent.

Lenke til kommentar

Shaman har også water-walking. Kan gå på vannet i 10 minutter. Tror jeg trenger fish-oil som reagent.

Stemmer. Denne er da heldigvis lett å få tak i. Nesten alle sjø-beast over level 20+ dropper denne.

Edit: Denne kan da kastes på alle friendly targets, så jeg kan gi hele raid gruppa waterwalking. Jeg kan dessuten ha ghostwolf eller mount på vannet.

Endret av eXploid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...