csboy Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Jeg og en kamerat har startet en cs klan. Klanen heter Xcore. Vi er aktive gamere som spiller flere pcw`er daglig. Så du må være serriøs. Vi har skaffet oss egen ventrilo channel på live.battlefield.no og vi skal skaffe cs server snart, vi har også en midlertidlig server som er på en 3 mb linje. Du trenger ikke være spesielt skilled. Ta kontakt med meg på [email protected] for nærmere informasjon eller legg igjen beskjed her. Endret 2. mars 2005 av csboy Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Eg vil joine Er litt skilld da.... har spilt cs i ca. 4år Er AKTIV... spiller veldig mye per dag Har addet deg på msn Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ja, jeg vil joine. Legger deg til på msn. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Med meg også.. msn addressen min står i sigen Endret 10. mars 2005 av dmx Lenke til kommentar
Jonas 90 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis jeg får 100 spenn pr. kamp! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Tror ikke du bør regne med det. :!: Lenke til kommentar
Mr.Man Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Jeg er kan godt være med. Send meg på try først hvis dere vil. e-mailen min er: [email protected] Endret 17. mars 2005 av Mr.Man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå