mr. Nelson Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Når jeg forsøker å slå av maskinen, så restarter den. Noen som vet hva dette skyldes og hva kan jeg gjøre for å rette dette? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hmm usikker på hva du mener men kanskje du bruker feil knapp når du prøver og slå av maskinen? eller koblet feil på hk? Lenke til kommentar
mr. Nelson Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Bruker vanlig prosedyre for å slå av. Hk? Hva mener du? Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bruker vanlig prosedyre for å slå av. Hk? Hva mener du? Alså, inne i maskinen din så har du Pins som du fester brytere til, slå av, restart, onboard lyd osv om det er koblet feil her kan det ha seg at maskinen "restartes" istede for at den faktisk slåes av. Men har det fungert før? Lenke til kommentar
mr. Nelson Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Ja. Har fungert helt perfekt til nå. Maskinen har vært koblet til et nettverk (begynte å trøble her) og er nå frakoblet dette. Kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mulig du har et fildelingsprogram på din pc enkelte av dem har med og overstyre xp når man skal logge ut Lenke til kommentar
wil Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 hei. jeg hadde samme problemet første gang jeg satte i det trådløse nettverkskortet mitt. da ville den heller ikke slå seg av, den bare restarta når jeg trykka på Slå av knappen. det som løste mitt problem var at jeg gikk inni Bios og Power Maganement eller hva det heter også var det vel det øverste valget #PME denne stod som Enabled, denne skal du sette til Disable. dette løste iallefall problemet på min og en annen pc som hadde samme kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå