Jtand Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva er etter din mening den beste CD-R plata forhold pris/kvalitet? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 jeg er kjempefornøyd med Imation 100 CD-R spindel. Aldri hatt en feilbrenning og prisen er ca. 2 kr pr. plate.. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 De beste cd-r platene er det nok Taiyo Yuden som produserer, de kan du kjøpe under navnet Plextor... 50 stk til en ca. 130-160kr. Lenke til kommentar
neb Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 vet at verbatim plater er veldig gode! feiler aldri! Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Taiyo Yuden (produsert i Japan) og fujifilm (produsert i Tyskland) Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Har brukt mye Imation CD-R produser av Moser Baer. Aldri hatt problemer med dem selv om de kostet 1,99 pr stykk for flere år siden. Disse fikk god score på Nero disc quality test og er fullt leselig flere år etter brenning. Så beste CD-R plata forhold pris/kvalitet er for min del Imation Man får også tak i svært billige eProformance CD-R som jeg har hørt er veldig bra. De beste uten tanke på pris er nok Taiyo Yuden. De er likevel ikke så veldig dyre. Har en del Plextor CD-R som kostet 3 kr stykk. Det er ikke dyrt (men 50% mer enn Imation) Skal du ha noe som er ment å vare bør du bruke Taiyo Yuden plater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå