joku Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Skate og snowboard klær, fordi det er livs stilen min. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg føler at klærne er bahagelige å ha på, de er behagelige å se på, de utstråler mye av min positive holdning, og jeg føler meg pen i dem. Jeg kler meg i mørk- til lys blå bukser, grønne, blå, røde og noen få svarte gensre og t-skjorter. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Jeg går i klær noen andre sikkert vil definere som "sossete". Dette er ikke fordi jeg på noen som helst måte prøver å skape status gjennom klær, men det er gjerne komfortable klær, samt at jeg føler meg "penere" hvis jeg har klær jeg vet andre liker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Største grunnen er jo såklart hva jeg selv føler meg komfortabel i. Ikke bare med tanke på hvordan klærne føles å ha på. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Fordi jeg er så hipp og rå. Endret 3. mars 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Fordi jeg er kul og det er for kaldt å være nudist. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) meningen med å gå naken? og for jeg synes jeg passer til klærne mine! Endret 4. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg kler meg sånn som jeg gjør fordi jeg synes at det er kule klær. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Fordi det er det jeg har og bryr meg lite om hva andre folk synes , og fordi jeg liker klærne mine samma hva noen sier om dem! Lenke til kommentar
nxo Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 må liksom være enig med larzemannen der..! Lenke til kommentar
nxo Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 jeg spillte fotball i dag (06.03.05) så kom det en stygg dust å sa til meg at jeg var ukul.. det som var så artig med dette var at han gikk i tights å tre sko...!!! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Også tresko a gitt... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2005 Så lenge klærene er behagelige å ha på seg så gir jeg meg fan i det egentlig. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2005 fordi jeg finner dem i skapet mitt kjøper nye en gang i blant også da, men ca 1 av 3 plagg blir liggende i skapet, synes de er fine i butikken, men ikke like fine når jeg skal bruke dem senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå