fxwz Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Ja, ihåp om å få flere svar enn på skoleforumet, så spørr jeg heller her! Hvorfor kler du deg slik som du nå gjør? Hadde satt pris på meninger om dette og begrunnelser! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi jeg er dødskul. Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 er for kalt til å gå naken.. og så fant eg vel noko billigt og varmt Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 F0ler meg mye kulere med mote klAEr Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi eg liker det eg går i... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi jeg synes det er pent Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi det er klærne jeg får og trives i. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi eg liker det eg går i... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi jeg syns joggebukse og andre slaske-klær er behagelig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Fordi eg er tr00!1 On Topic: Tror vi har fått svaret her nå, det er egentlig ganske åpenbart.... Endret 2. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Hvorfor jeg jeg kler meg slik jeg gjør? Det er rett og slett fordi jeg liker slik jeg går. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 jeg tenker vel egentli ikke så mye på hva jeg skal ha på meg jeg da, men det går mye i lette klær og joggebokser. Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 jeg tenker vel egentli ikke så mye på hva jeg skal ha på meg jeg da, men det går mye i dongri, lette gensere og joggebokser. Mens noen andre på skolen har på seg klær bare forde det er en lov som sier at det ikke er lov til og gå naken, på offentlige plasser. Eller er ikke sikker på om det er derfor men det ser såfall ikke værre ut. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi det er klærne jeg får og trives i. Jepp Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi jeg ikke har råd til andre klær.. Forbruket på svarte søppelsekker har gått LITT opp etter at jeg flytta hjemmefra ja Har 2-3 bukser jeg bruker, også ca 20 t-skjorter.. 15 av de t-skjortene er det reklame på; flisekompaniet osv.. Bare fordi jeg egentlig ikke bryr meg så mye om hva jeg har på meg. Hadde sikkert kjøpt litt penere klær hvis jeg hadde hatt bedre råd (eller dame ) Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Fordi jeg syns joggebukse og andre slaske-klær er behagelig jeg tenker vel egentli ikke så mye på hva jeg skal ha på meg jeg da, men det går mye i lette klær og joggebokser. Endret 2. mars 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fordi at mange andre går i "ca" samme klede som eg går i. Det vil sei dongeri, genser, osv. Går av og til i joggebukse også, sidan det er behageleg. Lenke til kommentar
Kydland Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg liker å gå i "skate" klær. (Etnies, circa, element, osv) Jeg suns de er deligst å gå i. De er ikke for trange og heller ikke for saggete! Liker ikke bukser som presser på ballene Og jeg pleier å bruke hette gensere. Veldig herlige å gå i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå