NisseMannH4X Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Bloggen min fungerer helt fint i Opera, men i Internet Explorer og FireFox er den helt føkka, men ikke på forsiden, bare på "les mer" og "kommentarer". Include scriptet mitt er lagt i hoyre diven, jeg har en venstre og en høyrediv som ligger innei diven "innhold". Legger ved den relevante delen av css'n. Noen som vet hva dette kan skyldes? #wrap { height: 100%; } #meny { background: url(grafikk/meny.gif); height: 79px; width: 762px; } #innhold { background: url(grafikk/wrap.gif); width: 762px; } #hoyre { margin: 0 auto; width: 500px; float: right; margin: 1.7em 0.6em 0 0; padding: 0 1em 0 0; color: #002354; clear: right; } #venstre { margin: 0 0 0 1em; clear: left; width: 200px; } #footer { background: url(grafikk/footer.gif) #fff no-repeat; width: 762px; height: 73px; padding-bottom: 10px; clear: both; } Endret 2. mars 2005 av NisseMannH4X Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Fiksa feilen, var en div slutttag som var borte i cutenews! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå