Simkin Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) digg, digg film!! anbefales Endret 7. mars 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Digg? Tja... Den var ikke forferdelig darlig, men den manglet noe for meg. Vet ikke helt hva det var, men noe virket ikke helt riktig med den filmen... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Synes filmen var helt OK, det er slik film jeg bare må ha med meg. Men tror ikke det er en film jeg kommer til å se flere ganger, det er slik film du ser engang. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Filmen er typisk en film man bare må få med seg. Jeg synes filmen ble for "tynn", historien er kort og predatorene kanskje litt svake? De kunne lagd utrolig mer ut av denne filmen og jeg forventer å se en oppfølger selv om de egentlig allerede har ødelagt mye av grunnlaget for dette i originalen. Totalt sett en underholdende, grei film en helt klart burde få med seg hvis en er interessert i alien og predator, men ikke forvent allverden Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Det var en skikkelig nedtur,for min del. Ble aldri spanananande. Endret 8. mars 2005 av egmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå