Nicklas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei! Bare lurte på hva dere syntes om denne filmen? Takker for alle anmeldelser! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Så den for noen dager siden, jeg synes den var ganske bra faktisk Men jeg tror ikke de som ikke har sett den første predator-filmen synes den er like bra Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Sett den flere ganger, Synes den leverer godt nok men så er jeg hardbarka scifi/fantasy fan også da så alt innen sjangern er nesten bra M) Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det var vel en helt Okay film. Selv synest jeg at den første Alien filmen er drit bra, og den første Predator filmen med Arnold er jo bare konge. Så må vel kalle meg en fans av filmene. Men hadde vel håpa på litt mer, men det er vel en film for fans av Alien og Predator med litt hollywood preg. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 En skikkelig popcornfilm. Man trenger ikke tenke, bare lene seg tilbake å nyte effektene og action. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 men det er vel en film for fans av Alien og Predator med litt hollywood preg. Tror nok heller at "Fans" av Alien og Predator filmene er utrolig skuffet av at Paul W Anderson drar Franchise så langt nede i grusen som det går an Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 men det er vel en film for fans av Alien og Predator med litt hollywood preg. Tror nok heller at "Fans" av Alien og Predator filmene er utrolig skuffet av at Paul W Anderson drar Franchise så langt nede i grusen som det går an Jo var vel heller de jeg mente. Hvorfor få slikt hollywood preg på noe som egentlig er en kult film. Samma som de gjorde med Jason Vs Freddy. Setter pris på begge de seriene som kult filmer. men det de gjorde med freddy Vs Jason var rett og slett jevlig dårlig! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har sett alle Aliens og Predator filmene. Jeg har likt dem siden jeg var liten og gledet meg ganske mye når jeg fikk vite at det skulle lages en Alien vs Predator film. Jeg gikk og så filmen på kino med en kamerat og begge likte filmen som bare det. Vi kommenterte så mye under filmen at de som satt foran oss ble litt sure og ba oss være stille. Jeg syns at filmen var kjempekul. Jeg ville se slossing mellom aliens og predators og det fikk jeg. Så jeg ble fornøyd, jeg forventa aldri at det skulle bli en film med en komplisert historie eller noe. Det er nok derfor jeg ikke ble skuffet. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har også alltid vært fascinert av Alien og Predator, spesielt Alien, da jeg som 10-åring ikke fikk se filmene, men hadde hørt "alt" om dem. Jeg fikk faktisk med moren min på kino da jeg var 12-13år, for å se Alien Ressurection! AvP er jo ingen god film, og det er det vel heller ingen som har beskyldt den for å være. Men hovedelementene, selve monstrene, krigerne, er jo drittøffe. For min del kunne de bare ha kuttet ut menneskene, og heller vist litt mer historie bak AvP. Alien er i mine øyne det perfekte monster, og kominasjonen Alien 1, 2 og 3 gir en god grøssefølelse av dette vesenet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har AVP i min samling og synes filmen er bra, men kunnet vært mye bedre i mine øyne. Liker du Alien og Predator filmene så må du se denne også Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 *grøss* Den filmen er seriøst noe av verste jeg har sett i mitt liv. Den var så sinnsykt "been there, seen that". Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg og en kompis så den filmen for noen dager siden. Jeg elsker alien og predator filmene av hele mitt hjerte, men han var ikke like begeistret. Når filmen var slutt så syntes jeg at det var en kul film, men kompisen derimot... Han var ikke like begeistret. Enden på visa er vel muligens at man må digge alien og predator filmene for å like denne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Eg syns denne filmen var dritbra. Forventet action og slåss scener og det var akkurat det man fikk. Seff kunne filmen vært bedre slik som med de fleste filmene. Konge action og thats it. Underholdning dermed basta! Se acabo. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg synst det er kanskje den beste filmen jeg har sett på noen måneder! Er stor alien fan da, actionen begynte overraskende kjapt! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 K-J-E-D-E-L-I-G! Billig Hollywood-action uten NOE substans. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Over til noe annet da, hvem av filmene i alien serien er best ? Kjøpte samlepakken for noen dager siden, men har ikke sett noen av de enda. Bør jeg starte på 1'rn eller er det ikke noe sammenheng i dem. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jo det er noe sammenheng mellom de filmene. Det er nok best å begynne på begynnelsen med 1ern. Ellers så kommer du kanskje til å se noen av de andre filmene og ikke skjønne alt sammen. Lenke til kommentar
lilleburre Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Helt grei film men syntes den var litt for forutsigbar.. man har alerede sett dette mange kule effekter da. verdt å se Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Så den igår, og digget den totalt. Synest spesielt der når predatorene dreper folka på overflaten var skikkelig spennende, grøsset litt da . Nå synest jo jeg predator og alienfilmene var veldig bra de og, så kan nok være litt derfor. Har også lest Alein, den åttende passasjer boken, kan være at jeg likte AvP litt bedre av den grunn, hvem vet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Over til noe annet da, hvem av filmene i alien serien er best ? Syns Aliens er best(nummer to i rekken). 1'ern og 2'ern er kongefilmer, men 3'ern og 4'ern er ikke like fantastiske som de to første, men pokker heller... Er jo aliens det er snakk om: Fantastiske filmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå