Gå til innhold

Matrix online beta ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet tar 5gb og suger noe SKIKKELIG! Styr unna!

LOL tar spillet så stort plass. Da er det ihvertfall å styre unna. Kommer til å ta dager å laste ned uansett. Ser ut at Matrix Online har blitt stilt i en skammekrok av mange gamere i mine øyner. Er veldig skjeldent jeg ser noen nyheter eller artiklier ang Matrix Online. Lurer på om det produsentene lover bare kan være noe sprøyt uansett.

Lenke til kommentar

Jeg liker det ikke noe spesiellt jeg heller selv om jeg er hardcore matrix fan :)

Men bedre enn WoW er det sånn teknisk og gameplay messig sett. Men man føler at man er mer en tilskuer enn en spiller i slåssekampene. Man velger ikoner for Grab, High damage attack, Speed attack , Block .

 

Så hvis jeg har Grab med 100 poeng mens du har Grab med 50 poeng så vil jeg grabbe deg. Alt er basert på statistikk og sånt hater jeg. Jeg liker å ha kontroll over figurene sånn at ikke en level 50 kan komme plutselig og banke meg pga stats. Men sånn er jo egentlig mesteparten av MMORPGS og der er WoW enda verre enn MxO . Så smak og behag ! Jeg vil ha litt mer tenking i spill .

Endret av Tahiro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...