Digitize Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei ! Jeg har satt opp en ny pc med norsk Windows XP SP2. På maskinen er det satt opp 2 brukerkontoer, hvor hver konto har sin egen Outlook Express med egen mailaddresse. Gammel epost er importert og ny epost er også mottatt. Det som jeg nå merker meg, er at når jeg starter XP og kommer til innloggings skjermen (der man velger en av de 2 brukerne), så står det også "you have 4 unread emails", på den ene av de. På den andre kontoen står det "you have 11 unread emails". Problemet er bare at ingen av brukerkontoene har noen unread emails. Jeg har forsøkt å markere alle som "read" i Outlook, åpne hver enkelt epost og også slettet hele innboksen - til ingen nytte. Det står fortsatt at det ligger masse unread epost når jeg skal starte XP ... Dette har ingen praktisk betydning, men det føles enormt irriterende å overlevere maskinen til eieren imorgen når denne visuelle bug'en er der. Har noen vært borti noe lignende eller har noe forslag ? Er det feks. mulig å deaktivere denne epostvarslingen på selve login siden (der hvor jeg velger hvem bruker jeg skal logge inn med) ? Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Bruker begge Messenger? Med en annen epostadresse enn den som er satt opp i OE..? Jeg har fått samme melding ved innlogging viss jeg har uleste mail på "messenger-adressen" Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Bruker begge Messenger? Med en annen epostadresse enn den som er satt opp i OE..? Jeg har fått samme melding ved innlogging viss jeg har uleste mail på "messenger-adressen" Begge bruker hver sin MSN messenger (7.0 Beta). Addressen som de er registrert med på messenger, er den samme de mottar epost på i Outlook Express. Kan jeg gjøre noe via MSN messenger for å påvirke den uleste epost statusen på XP bruker-login skjermen ? Windows messenger er deaktivert (dvs. "hidden" når Outlook starter opp), her er det uansett ikke konfigurert noen bruker - windows messenger programmet starter ikke opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå