Mobilguiden666 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) At S65 vant er temmelig rart synes jeg, og jeg er ihvertfall langt fra enig. At S65 hadde blitt kåret til den beste ville bare vært naturlig (ikke glem prisen), men jeg tror nok rekkefølgen hos PC-World i dette tilfellet er tilfeldig. Dette blir vel veldig subjektivt, men S65 som best telefon er TOTALT uforstående for min del! Siemens er noe jeg alltid har likt men når ST60 kom så kom ett skille. Hvem glemmer vel SL45? Jeg kan ikke fatte at noen finner S65 bra. Men det er MIN mening. Endret 2. mars 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Mobilguiden666: skrev en lang post her, men forumet klikka og fant det ikke tilbake... Anyways, ST60 er ingen ekte Siemens og jeg håper og tror du får litt interesse for Siemens igjen når du ser SXG75 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Anyways, ST60 er ingen ekte Siemens og jeg håper og tror du får litt interesse for Siemens igjen når du ser SXG75 Når blir den presentert? Hvordan spesifikkasjoner har den? Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Anyways, ST60 er ingen ekte Siemens og jeg håper og tror du får litt interesse for Siemens igjen når du ser SXG75 Når blir den presentert? Hvordan spesifikkasjoner har den? Lanseres vel på CeBit. Vi har vel en tråd om Siemens på under Rykter og Nykomlinger Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) -- Dette har svært lite med tråden å gjøre. Resten av det om w800 og k750 kan vi ta i rykter og nykomlinger. For å være nøyaktig tar de bilder med 1,92 megapikseler. Forskjellen er ikke stor uansett. Det spesielle med SK65, bortsett fra blackberry-støtten, er vel tastaturet Den er grei, Men da blir det jo feil og Kalle de 2 MP telefoner... Mobilguiden666: SL45 Men Siemens sin SX1 er da ikke dårlig... Back to topic, Hvis vi ser på De ulike telefonene så virker det at S700i er den beste telefonen... Endret 2. mars 2005 av Omy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå