Falcon1975 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hei Jeg skal anskaffe meg ett nytt keyboard snart da mitt gamle er i ferd med å ta kvelden. Jeg ønsker ett som er bra å spille med og som takler at 3 taster blir holdt inne samtidig uten at det begynner å pipe.. og ikke trådløst... takk -Falc- Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg er svært fornøyd med dette tastaturet. Det er veldig bra til dens pris. Tåler mye. Deilige taster osv... Men problemet med pipingen tror jeg ikke du kan utslippe uanz. Så jeg anbefaler dette til gaming. Jeg er en stor gamer. Jeg forstår ikke hvorfor dette tastaturet ikke koster mer... Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 logitech ultra x! Har hørt at dette ikke funker noe særlig til gaming... at det ikke funker når man presser ned 3 knapper... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 qwerrrrrrrrrrrrui joda, funket fint med flere knapper! og jo, det er glitrende til gaming...bare litt uvant i starten! Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Hmm..vansklig valg.. har hørt at det knirker i tastene og at dem ikke virker når man presser ned flere på engang... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 knirker i tastene? Hvem er det du har snakket med? Det går fint å presse ned flere, og ingen knirke-lyd. Tastelyd er det riktignok litt av...men, det er bare bra! Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Leste det på tilbakemeldinger av folk som har kjøpt det.. samma det egentlig... trur jeg går for det.. stoler på deg... er det usb tilkobling? Lenke til kommentar
knert Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ang. piping ved bruk av mer enn 3 taster. det er vel en bios setting som fixer det. hvis man ikke finner det, så går det lett an og dra ut pc-speakeren Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 UltraX funker fett det. Ser utrolig bra ut også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå