Don Corleone Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Den siste tiden har det vært mange artikler som roser "IP-telefoni"-programmet Skype opp i skyene. Er det noen som har noen innspill når det gjelder sikkerheten ved å bruke Skype i nettverk (f.eks. på en arbeidsplass)? Jeg finner veldig lite informasjon om dette på nettet. DC Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 bruker skype... har veldig skjelden noe ad-aware eller spyware... har brannmur og antivirus da... men skype ruler! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) bruker skype... har veldig skjelden noe ad-aware eller spyware... har brannmur og antivirus da... men skype ruler! Tror ikke du helt forsto spm til trådstarter her? Til trådstarter: har du i det hele tatt søkt eller vært inne på internettsidene til skype? Fordi det tok meg ikke mer enn 5sec å finne en FAQ tråd ang. sikkerheten til Skype. Du finner forresten den ved å følge denne linken Søkte på Skype security på google. Vips hauger av svar Endret 2. mars 2005 av iceraven Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 skjønte det da.. men har lite kunskap om skype... ville bare si at det er ingenting spyware og ad-aware i skype! Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Don Corleone har du en link til den artikkelen(e) om Skype, hadde vært morsomt å se.......jeg liker skype Endret 2. mars 2005 av ahumoe Lenke til kommentar
fredster Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 bruker skype... har veldig skjelden noe ad-aware eller spyware... har brannmur og antivirus da... men skype ruler! Tror ikke du helt forsto spm til trådstarter her? Til trådstarter: har du i det hele tatt søkt eller vært inne på internettsidene til skype? Fordi det tok meg ikke mer enn 5sec å finne en FAQ tråd ang. sikkerheten til Skype. Du finner forresten den ved å følge denne linken Søkte på Skype security på google. Vips hauger av svar Jeg tror ikke trådstarter har problemer med å finne info. om Skype, men husk at ikke alle er like stødige i engelsk (JA, jeg vet at ca 90 % av data-terminologien er engelsk, men et sted må alle starte), og føler seg dermed usikre på om de har forstått alt. En annen ting er at FAQ-sider sjelden/aldri fortelller hele sannheten, for å si det mildt ! En annen ting er at dette er et FORUM hvor folk kommer for å lære om andres oppfatninger og erfaringer, ikke for å bli fortalt at de burde funnet det annet sted. Det lokker ikke akkurat flere brukere med slike svar..... Selv vet jeg ikke nok om Skype til å hjelpe trådstarter, men jeg er også intr. i å få vite om evt. sikkerhetsproblemer. Skal høre litt med noen kolleger, og vil selvfølgelig poste det her hvis de har noe fornuftig å si. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Har ingen interesse av å diskutere dette med deg i denne tråden. Men om du leser trådstarter sitt første innlegg så skriver han i klartekst at han ikke finner mye info om dette på nettet. Ergo jeg sier at om han søker på skype og security i google så kommer det veldig mange innlegg opp ang. akkurat dette. Jeg valgte å linke til FAQ fra produsent, siden denne ga veldig mye informasjon syntes jeg. Skjønner ikke hvorfor du drar inn engelsk i dette. Jeg har vel aldri nevnt noe ang dette. Det har forsåvidt ikke trådstarter heller Tror ikke dette forumet får problemer med antall medlemmer selv om vi som er her refererer til andre sider på nettet . Tror heller det kunne vært en fordel om folk faktisk gjorde litt research selv istede. Man kan da tenke selv og gjøre opp sine egne meninger først. Det er selvsagt en personlig mening. Om du vil klage til meg, ta det privat, takk. Til trådstarter, om du syntes jeg var frekk o.l så var ikke det meningen. Jeg bare refererer til min egen måte å skaffe informasjon på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå