kilogram Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 64-bits Windows i april Microsoft har nå annonsert at de vil slippe Windows XP for 64-bit prosessorer i begynnelsen av april i år, mens Windows Server 2003 får samme oppgradering i slutten av måneden. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Gleder meg, raskere på mange områder og spesielt på de områdene jeg har savnet som I/O osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hyggelig for de som trenger det da *føler med dem* Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det var på tide! Jeg håper at denne utgaven av windows utnytter bedre prosessorkraften i cpuene. Lenke til kommentar
clario Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor mye ytelse forskjell vill det egentlig vere mellom den ordiner 32-bits Windows xp versjonen og den nye kommende 64-versjonen ? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor mye ytelse forskjell vill det egentlig vere mellom den ordiner 32-bits Windows xp versjonen og den nye kommende 64-versjonen ? Det er avhengig av hvor flinke ms er til å utnytte prosessorene. Hittil har ikke ms imponert meg, men jeg venter på tester før jeg kan si noe presist om ytelseøkningen. Men en vesentlig ytelseøkning vil det bli(merkbart), ellers er denne versjonen poengløs. Hvor kan betaen lastes ned?? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvor mye ytelse forskjell vill det egentlig vere mellom den ordiner 32-bits Windows xp versjonen og den nye kommende 64-versjonen ? Det er avhengig av hvor flinke ms er til å utnytte prosessorene. Hittil har ikke ms imponert meg, men jeg venter på tester før jeg kan si noe presist om ytelseøkningen. Men en vesentlig ytelseøkning vil det bli(merkbart), ellers er denne versjonen poengløs. Hvor kan betaen lastes ned?? HER! Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hvor mye ytelse forskjell vill det egentlig vere mellom den ordiner 32-bits Windows xp versjonen og den nye kommende 64-versjonen ? Det er avhengig av hvor flinke ms er til å utnytte prosessorene. Hittil har ikke ms imponert meg, men jeg venter på tester før jeg kan si noe presist om ytelseøkningen. Men en vesentlig ytelseøkning vil det bli(merkbart), ellers er denne versjonen poengløs. Hvor kan betaen lastes ned?? build 1812 kom igår :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå